امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهید

میناب نیوز:معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب در نشست  کتابداران و مسئولین کتابخانه های شهرستان گفت: قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

بهگزارش میناب نیوز ،نشستی به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب  و کلیه کتابداران کتابخانه های نهادی ومشارکتی  درمحل دفترفرمانداری ویژه برگزارگردید .

معاون استاندارهرمزگان ضمن تبریک هفته کتاب وکتابخوانی در این نشست اظهارداشت:قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهید و با تمسک از آن چراغ راه زندگی خود ودیگران را روشن کنید .

پاکدامن با اشاره به اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: متاسفانه بخشی از مردم بیشترین وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و غیره  می کنند وباید برنامه ریزی های در جهت حفظ فرهنگ مطالعه  و افزایش سرانه مطالعه درجامعه صورت گیرد.

مسئول امور کتابخانه های میناب در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی باشاره فرمایشات رهبرمعظم انقلاب تریح کرد: ارزش یک جامعه به تعداد افراد کتابخوان آن جامعه بستگی دارد .

صبور در ادامه گفت: کتابخانه تمثیلی از مسجد است وکتاب تمثیلی از قرآن می باشد که اگر ما در یک جامعه انسانهای دانایی داشته باشیم معضلات و مشکلات آن جامعه حل می گردد.

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 304
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge