امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

مشارکت بیش از ۵۸ درصد مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

میناب نیوز: استاندار هرمزگان از مشارکت بیش از ۵۸ درصد مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی از حضور پرشکوه، با بصیرت و امیدآفرین مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکر و قدردانی کرد و بیان کرد: مردم هرمزگان با حضور حداكثری در این انتخابات، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.  

وی از مشارکت بیش از 58 درصد مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: از مجموع 691 هزار و 407 رای مأخوذه در انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان، 436 هزار و 164 نفر به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رای دادند و ایشان با رای حداکثری هم در استان هرمزگان و هم در سراسر کشور، به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران، انتخاب شدند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: همه وظیفه داریم به رئیس جمهور منتخب ملت ایران، کمک کنیم و تلاش کنیم با حمایت از دولت جدید، خواسته‌های به حق مردم تحقق پیدا کند.

همتی اظهار کرد: دولت ها با مشارکت و همکاری مردم می‌توانند مشکلات را حل کنند و همه وظیفه داریم در هر جایگاهی با کار و تلاش و فعالیت، دولت را یاری کنیم.

وی در پایان گفت: بار دیگر از حضور حماسی و باشکوه مردم هرمزگان در انتخابات و همچنین از مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هرمزگان برای کار و تلاش شبانه‌روزی در این راستا، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3135

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge