امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان فرانشیز خدمات درمانی به نیازمندان هرمزگانی

میناب نیوز: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: بیش از دو میلیارد و ۵۲ میلیون تومان برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی نیازمندان هرمزگانی توسط کمیته امداد طی سال ۱۳۹۹ پرداخت شده است.

به گزارش میناب نیوز، احمد پایان با بیان اینکه پرداخت فرانشیز درمانی یکی از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد برای تأمین بار مالی مشکلات درمانی و دارویی خانواده های نیازمند تحت حمایت است، اظهار کرد: بیش از دو میلیارد و ۵۲ میلیون تومان برای هزینه‌های فرانشیز خدمات درمانی نیازمندان هرمزگانی توسط کمیته امداد طی سال ۱۳۹۹ پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون ۶۸۲ بیمار سرطانی، زمین‌گیر و بیمار خاص تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: درمان بیماران صعب‌العلاج هزینه‌های بسیار سنگینی را به دنبال دارد که الحمدالله در سال گذشته بیش از ۶۰۰ میلیون تومان بابت کمک هزینه های درمانی به بیماران صعب العلاج پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۸۴ هزار خانوار تحت حمایت از بیمه خدمات درمانی بهره‌مند هستند، اعلام کرد: خدمات قابل توجهی در قالب بیمه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود که هزینه‌ها و رفع مشکلات درمانی و دارویی آنها را به میزان قابل توجهی به حداقل رسانده است.

وی با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی خانواده تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای جلوگیری و پیشگیری از بروز بیماری‌ها در بین مددجویان است، یادآور شد: همچنین کمیته امداد استان برای پیشگیری از ابتلای مددجویان به ویروس کرونا طی سال گذشته تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی که شامل بسته های ماسک ، ژل ضدعفونی کننده بین خانواده های تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3137

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge