امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

بازدید معاون استانداری هرمزگان از بیمارستان شهرستان میناب

میناب نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از بیمارستان شهرستان میناب و بستر درمان هشتبندی میناب بازید کرد.

به گزارش میناب نیوز، علی رئوفی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان عصر امروز با همراهی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان ،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان میناب از بخش های مختلف بیمارستان ابوالفضل و بستر درمان هشتبندی شهرستان میناب بازدید و از نزدیک در روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی شهرستان قرار گرفت.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان در جریان این بازدید با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر درمان بیمارستان شهرستان میناب، افزود: کادر درمان کشور و استان هرمزگان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا با تلاش شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مردم هستند که قابل تقدیر است.

وی افزود: آمار بالای مبتلایان و بستری ها فشار مضاعفی به کادر درمان تحمیل کرده است و راه برون رفت از این وضعیت رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی به همراه واکسیناسیون عمومی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید از نزدیک در جریان امکانات بیمارستان شهرستان میناب برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع کمبودهای احتمالی جهت تسریع در ارائه خدمات به بیماران کرونایی صادر کرد.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا هرمزگان پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان میناب دقایقی پیش با حضور در بخش توکهو ر و هشتبندی از بخش های مختلف بستر درمان هشتبندی شهرستان میناب بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات به بیماران کرونایی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید طی گفتگوی تلفنی با مدیر کل بیمه سلامت استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار رفع مشکلات پذیرش بیمه های روستایی مردم در بستر درمان هشتبندی این شهرستان شدند .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3168

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge