امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان باید به کمک بخش اقتصادی بیاید / مهدی حیدری سرپرست جدید مخابرات منطقه هرمزگان شد

میناب نیوز : نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: باور عمیق داریم کشور ما سرشار از قابلیت هاست، استان هرمزگان نیز از منظر موقعیت ژئوپلتیک ، گردشگری ، تجارت ، صنعت و معدن، کشاورزی ، شیلات و دهها مزیت دیگر واقعا کم نظر است.

به گزارش میناب نیوز، دهناد، نایب رییس هیات مدیره شرکت که روز سه شنبه، 20 مهرماه 1400 در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مخابرات منطقه هرمزگان اظهار کرد : یقیناً، مخابرات به دلیل حضور در جای جای کشور پهناور مان، تاکنون منشاء بسیاری از خدمات ارزشمندی بوده و همین استان هرمزگان ما، استان مجمع المزیت ها بوده است. لذا خدمات مخابرات باید با مزیت استانها  متناظر و هم جهت باشد و این انتظاری است که ما از مدیران مناطق داریم.

 دهناد، از مخابرات به عنوان یک شرکت بی بدیل در زمینه خدمت در توسعه یاد کرد و اظهار کرد : شرکت مخابرات با دارا بودن گسترده ترین شبکه ارتباطی ، همواره در زمینه خدمت و توسعه در کشور پرچمدار بوده است.

وی در ادامه افزود: رویکرد و جهت گیری ما در شرکت مخابرات این است که مخابرات کشور بویژه در استان ها ،مبتنی بر آمایش سرزمین در خدمت توسعه همه بخش‌ها و متناسب با مزیت استان ها باشد، از اینرو، مدیران مناطق مخابرات باید با رویکرد فعال به حمایت بخش های مختلف به ویژه استانهای نیازمند  بشتابند.

نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از بخش های مهم اقتصادی در کشور است، خاطرنشان کرد: مدیر مخابرات منطقه هرمزگان باید به کمک این بخش بیاید و همه ظرفیت های مخابرات را برای تسهیل مبادلات ارتباطی این بخش بکار گیرد.

دهناد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز در خانواده بزرگ ارتباطات کشور اعم از مخابرات و وزارت ارتباطات زنگ هم نوایی و هم صدایی برای خدمت بیشتر به صدا در آمده و امیدواریم نتیجه این همدلی و هم گرایی در بخش‌های مختلف ارتباطات، جهش توسعه  صنعت ارتباطات را در پی داشته باشد. باید قدر این فرصت را بدانیم و همه این ظرفیت ها در خدمت مردم قرار گیرد.

وی در خاتمه سخنان خود بیان کرد: جادارد از زحمات یگانه، که مسوولیت مخابرات منطقه هرمزگان را بر عهده داشته است تشکر کنم و برای وی در هر موقعیتی آرزوی توفیق و سلامتی دارم و از امروز به بعد که برادر دیگری عهده دار مدیریت مخابرات استان  شده است، آرزوی موفقیت در خدمت به مردم شریف و نجیب استان هرمزگان را از خدای بزرگ مسیلت  دارم.

گفتنی است، دهناد در این مراسم ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مهدی حیدری را که پیش از این معاون شبکه مخابرات منطقه یزد بود  را  به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه هرمزگان معرفی کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3198

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge