چاپ این صفحه

به دنبال سهم خواهی نیستیم / ضرورت بهره گیری از نیروهای جهادی، پاکدست، فسادستیز، انقلابی و توانمند در هرمزگان

میناب نیوز: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هرمزگان گفت : ضرورت بهره گیری از نیروهای جهادی، پاکدست، فسادستیز، انقلابی و توانمند است .

به گزارش میناب نیوز، حسین هاشمی تختی دقایقی پیش در نشست با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، با اشاره به دلایل برگزاری این نشیت، اظهار کرد : ما آمده ایم اعلام کنیم آماده همکاری هستیم؛ شفاف و با صراحت اعلام می کنیم که به هیچ وجه دنبال سهم خواهی نیستیم.

وی افزود: ما اعتقادمان این است که دولت آیت الله رئیسی فسادستیز و جهادی است که می تواند گام دوم انقلاب را بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اجرا کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان، با بیان اینکه دولت فرصت آزمون و خطا ندارد، گفت : از استاندار تقاضا داریم از نیروهای جهادی، پاکدست، فسادستیز، انقلابی و توانمند استفاده شود.

وی اضافه کرد: ما به اندازه کافی در استان نیروهای توانمندی داریم و امیدواریم کاهش آمار "فقر و فلاکت" و " بیکاری" به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.

هاشمی تختی خطاب به استاندار هرمزگان عنوان کرد: شما یک فرد توانمند و جهادی هستید و رقیب ما فقر و بیکاری و عدم توسعه است که باید عمده تلاش شما مصروف این دو حوزه مهم شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3200