امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران مجلس از شهرستان میناب/ در جهت حل مشکلات بافت فرسوده میناب اقدام شود

میناب نیوز : معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : برای حل مشکلات بافت فرسوده میناب اقدام شود.

به گزارش میناب نیوز، سید فرزاد نجات نیا عصر چهارشنبه درجریان بازدید از محله شهید صفری میناب اظهار کرد : دولت جدید و مردمی سعی و تلاش دارد تا در بحث توزیع امکانات و اعتبارات در زمینه زیرساخت ها و بافت فرسوده ، مناطق کمتر توسعه یافته بصورت عادلانه توجه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی در بخش تعریض و اصلاح محور میناب به بندر تیاب مدیریت کند تا این مسیر به یک نقطه مطلوبی برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد : محله شهید صفری میناب یکی از محله های کمتر توسعه یافته است که قرارشد مسوولان محلی این شهرستان با رایزنی و مکاتباتی با وزارت راه و شهرسازی نشستی تشکیل دهند تا برای حل مشکل بافت فرسوده این شهرستان اقدام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از رسالت های جدی ومهم مجلس توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

محمد سرگرمی افزود: در آستانه تدوین و بررسی لایحه بودجه در مجلس این بحث  مطرح شد که اعضای کمیسیون عمران سفرهای به مختلف کشور داشته باشیم .

شهردار میناب هم گفت: شهر میناب ۶۵ درصد بافت فرسوده دارد و اکثریت محلات کمتر توسعه یافته است که نیاز به اعتبارات و بودجه ویژه دارد .

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عصر امروز  از محور میناب ، بندر تیاب ومحله شهید صفری در شهر میناب بازدید کردند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3223

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge