امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

تکمیل بیمارستان دوم میناب و احداث بندر چند منظوره در شرق هرمزگان باید رقم بخورد

میناب نیوز: نماینده مردم شرق هرمزگان گفت : تکمیل بیمارستان دوم میناب و احداث بندر چند منظوره در شرق هرمزگان باید رقم بخورد.

به گزارش میناب نیوز،حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در نشست پایانی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان هرمزگان ضمن گلایه شدید از عدم همراهی و حضور معاونین استاندار و مدیران کل در سفر کمیسیون به شرق هرمزگان اظهار کرد : ۱۰۰درصد مناطق با ضریب محرومیت ۹ در شرق هرمزگان قراردارد و ۹۰ درصد نقاط با ضریب ۷ و ۸ نیز در شرق هرمزگان قرار گرفته است.

وی افزود : تا کنون منابع استان بر اساس عدالت و آمایش توزیع نشده و اختلاف توسعه بین مناطق مختلف استان زیاد است.

رئیسی یادآور شد عدم توسعه متوازن ناشی از این نگاه ناعادلانه در توزیع امکانات و فرصت هاست که انتظار می رود که در دولت مردمی  رئیسی و استاندار انقلابی نگاه گذشته اصلاح و شاهد بهبود و ارتقاء شاخص های توسعه در شرق هرمزگان باشیم.

وی گفت ما در آب مشکلات جدی داریم و بار‌ها و بار‌ها موضوع را پیگیری کردیم اما هنوز اتفاقی که باید بیفتد نیفتاده است. و غرب شهرستان جاسک و کل شهرستان سیریک سالهاست از مشکل کم آبی و بعضا بی آبی رنج میبرند.

نماینده شرق هرمزگان همچنین گفت : در بشاگرد علی رغم هزینه های خوب در بخش آب اما همچنان روستاهای  مسیر خط انتقال سد جگین به سردشت و سد سهران به گوهران  به شبکه متصل نیستند.

وی ، تکمیل جاده بخش زیارتعلی به رودان ، تکمیل پل ماشنگی و بیدان، تکمیل بیمارستان دوم میناب، احداث بندر چند منظوره مناسب در شرق هرمزگان، مسکن روستایی ، آسفالت معابر شهری شهرستان های شرق، ارتقاء و تجهیز بیمارستان های شرق هرمزگان، از مهمترین مسائل  دانست و اظهار امیدواری کرد بعد از سفر کمیسیون اتفاق خوبی در عمران و آبادانی استان رقم بخورد.

در پایان جلسه  رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد موضوعات مورد نظر نماینده مردم را باید دولت با جدیت پیگیری نموده و گفت با توجه به وجود ظرفیت های متعدد در شرق هرمزگان یکی از مصوبات جلسه احداث بندرگاه در شرق هرمزگان باشد و قول سفر به شرق هرمزگان و بررسی نظام مشکلات شرق هرمزگان را داد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3224

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge