چاپ این صفحه

قیر مورد نیاز شرق هرمزگان تامین شود / وضعیت جاده‌های شرق هرمزگان اصلاح می‌شود

میناب نیوز : نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد گفت : قیر مورد نیاز تامین و وضعیت جاده‌ها اصلاح می‌شود .

به گزارش میناب نیوز ،حسین رئیسی با اشاره به اقدمات انجام داده در حوزه انتخابیه خود و جلساتی که برای حل مشکلات مردم برگزار کرده است اظهار کرد : حضور کمیسیون عمران و معاون وزیر راه و شهرسازی در منطقه و برگزاری جلسه با شهرداری‌ها ازجمله اقدامات و جلسات اینجانب طی یک ماه اخیر برای پیگیری مشکلات مردم منطقه به شمار می‌ آیند .

وی ادامه داد: جلسه‌ای نیز در تهران به اتفاق سه تن از شهرداران و دو نفر از روئسای شورای شهر حوزه انتخابیه با معاون وزیر راه، معاون سازمان شهرداری‌ها و... برگزار کردم، همچنین جلسه‌ای با وزیر کشور و معاون عمرانی وی، وزیر جهاد کشاورزی پیرامون موضوعات بخش کشاورزی داشتم که تمامی این جلسات مصوباتی همچون تامین قیر مورد نیاز، اصلاح وضعیت راه و جاده‌ها داشتند و قرار شد؛ وزیر کشاورزی با هدف صدور مجوز صید برای صیادان و خرید محصولات کشاورزی و... به منطقه سفر کنند.

نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی یک ماه گذشته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را نیز به منطقه دعوت کرده و مسائل و مشکلات مردم بررسی شد و هماهنگی‌هایی برای حضور مجمع خیران کشور و معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در منطقه شده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3250