امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

بازدید رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور از میناب / ۲۶۶ مدرسه در هرمزگان نیازمند بازسازی

میناب نیوز : رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طبق پیش بینی صورت گرفته ۲۶۶ مدرسه در هرمزگان نیازمند بازسازی هستند که پرونده شان با مشارکت قابل توجه خیران طی دوره چهارساله بسته می شود.

  به گزارش میناب نیوز، مهراله رخشانی مهر در باره بازدیدش جهت بررسی خسارات ناشی از سیل به مدارس شهرستان‌های میناب و رودان ، اظهار کرد: حدود ۱۹.۵ درصد فضاهای آموزشی کشور نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی هستند. 

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در چند سال اخیر صورت گرفته است، افزود:  ۷۰ درصد مدارس هرمزگان که نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی است، با جایگزینی فضاهای جدید مسئله‌اش حل شده است.

  رئیس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین تصریح کرد: ۲۶۶ مدرسه هم که در هرمزگان پیش بینی شده نیازمند بازسازی هستند که پرونده شان با مشارکت قابل توجه خیران طی دوره چهارساله بسته می شود. 

رخشانی مهر با تاکید بر اینکه دولت هم سعی کرده است طی ۴ سال اخیر سهم خود را در تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری تامین کند، خاطرنشان کرد:  پیش بینی می کنیم مهرماه سال آینده با توجه به میزان اعتبار ابلاغی که به استان در سال ۱۴۰۰ از منابع مختلف از جمله پیوست یک قانون بودجه ۱۴۰۰ و همچنین از محل اعتبارات محرومیت زدایی انجام شده، مهر خوبی در حوزه فضاهای آموزشی استان خواهیم داشت. 

وی در پایان اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم در چهار سال آینده در صورت مشارکت خیرین پرونده مدارس تخریبی به طور کامل بسته شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3279

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge