چاپ این صفحه

به زودی مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور مرکز میناب راه اندازی می شود / مرکز رشد و نوآوری میناب با محوریت حوزه شرق استان هرمزگان فعالیت می کند

میناب نیوز : رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب : بزودی مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور مرکز میناب راه اندازی می شود.

به گزارش میناب نیوز ، احمد زاهری در نشست با رئیس مرکز رشد و نوآوری شهرستان میناب که در محل این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد : جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و به منظور حمایت از ایده های اساتید و دانشجویان و تجاری سازی این ایده ها ،مرکز نوآوری را در مرکز میناب راه اندازی نماییم.

وی افزود: تشکیل هسته ایده های نوآورانه، برگزاری همایش ایده ها و استارتاپ و برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت تشکیل شرکت های دانش بنیان از دیگر برنامه های مرکزمیناب در این زمینه خواهد بود.

 اعتمادی پور رئیس مرکز رشد و نوآوری شهرستان میناب نیز در این نشست گفت: مرکز رشد میناب با محوریت حوزه شرق استان هرمزگان فعالیت می کند و رسالت اصلی آن کمک به شکوفایی ایده های قابل رشد و تبدیل آن به محصول نهایی می باشد.

رئیس مرکز رشد و نوآوری میناب ضمن استقبال و اعلام حمایت از تشکیل مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور تصریح کرد : دانشگاه پیام نور داری ظرفیت بالای علمی می باشد و از امکانات خوبی نیز برخوردار است و مرکز رشد میناب آماده هرگونه همکاری و تعامل با این دانشگاه در این زمینه می باشد .

اعتمادی پور همچنین در پایان افزود : بزودی تفاهم نامه همکاری بین مرکز رشد میناب و دانشگاه پیام نور مرکز میناب جهت راه اندازی و تجهیز مرکز نوآوری در این دانشگاه منعقد خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3343