امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

نشست با معاون آموزشی وزارت بهداشت و استاندار هرمزگان برگزار می شود / گام به گام تا استقرار دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان در میناب انجام می شود

میناب نیوز : نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت : گام به گام تا استقرار دانشگاه علوم پزشکی در شرق هرمزگان انجام می شود .

به گزارش میناب نیوز ، حسین رئیسی در نشست با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در سالن جلسات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب اظهار کرد  : از روزهای اولیه شروع به کار مجلس دوازدهم موضوع استقرار دانشگاه علوم پزشکی در شرق هرمزگان را دنبال و آن را تبدیل به یک مطالبه عمومی نمودیم.

وی خواستار اضافه شدن بخش آموزشی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب شدند که این موضوع پیش زمینه استقرار دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان می باشد.

رئیسی همچنین خواستار تسریع در اجرای پروژه  بیمارستان دوم شهرستان میناب و آینده نگری در امکان استقرار دانشگاه علوم پزشکی در این ساختمان شدند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود گفت : در همین راستا روز جمعه نشستی با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و استاندار هرمزگان و مدیران مربوطه در استان برگزار و تصمیمات لازم گرفته می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و پیمانکار نیز گزارشی در خصوص آخرین وضعیت پروژه در حال اجرای بیمارستان دوم میناب دادند .

شایان ذکر است : ارتقا مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان میناب به دانشگاه علوم پزشکی شرق هرمزگان از مصوبات سفر مهدی دوستی استاندار هرمزگان به شهرستان میناب است .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3345

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge