امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

آغاز طرح آب رسانی به ۱۲ روستا شهرستان میناب

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت: طرح آب رسانی به ۷۲ روستا در ۷ شهرستان استان آغاز شده که سهم شهرستان میناب ۱۲ روستا در این پروژه قرار دارد.

به گزارش میناب نیوز ، مهدی دوستی در جمع مردم رو ستای  نز و درجادون شهرستان میناب اظهار کرد : اعتبار این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که با مشارکت سپاه امام سجاد استان هرمزگان و خیران انجام می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز گفت: طرح آبرسانی در روستاهای « نز » و « درجادون »این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم استان انجام شد.

مجید سلحشورافزود: در پروژه افتتاحیه آبرسانی به روستاهای محروم استان هرمزگان که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد انجام می شود  در ۸ روستای محروم استان انجام شده است که  این افتتاحیه در روستای « نز » به نمایندگی از ۸ روستا انجام خواهد شد.

وی افرود: یکی دیگر از این پروژه های در حال انجام توسط این قرارگاه ، پروژه آبرسانی به ۷۲ روستا در ۷ شهرستان است که در شهرستان میناب ۱۲ روستا در این پروژه قرار دارد که کلنگ زنی آغاز این پروژه در روستای  درجادون  میناب به نمایندگی از سایر روستا ها انجام می شود.

شایان ذکر است : از حافظان قرآن در روستای درجادون شهرستان میناب نیز تجلیل شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3356

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge