امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

از خبرنگاران شهرستان میناب توسط رئیس دانشکده فنی تجلیل شد / فاز اول خوابگاه خواهران میناب تا مهر ماه به بهره برداری می رسد

 میناب نیوز : رئیس دانشکده فنی آیت الله خامنه شهرستان میناب گفت : فاز اول خوابگاه خواهران میناب تا مهر ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش میناب نیوز، عبدالعلی زائری در جمع خبرنگاران شهرستان میناب ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد : خبرنگاران نقش ویژه ای در آگاه سازی مردم نسبت به حقوق خویش و شرایط جامعه را دارند و با شفافیت ،صداقت و جامعیت نقش مهمی در جهت توسعه همه جانبه این شهرستان را دارند .

وی در ادامه سخنان خود گفت : دانشکده فنی میناب از سال 1375 با یک رشته و 13 دانشجو کار خود را در این شهرستان آغاز کرده است .

زائری افزود: تا به امروز 5496 نفر در این دانشگاه پذیرش شده اند که 4238 نفر از این دانشجویان فارغ تحصیل شده اند و 90 درصد آنها جذب بازار کار شده اند .

وی با اشاره به توسعه سواحل مکران تصریح کرد: با پیگیری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته چندین رشته در همین رابطه در مقاطع مختلف به این دانشکده اضافه شده است و هم اکنون 12 رشته کاردانی و 4 رشته کارشناسی آقایان داریم .

رئیس دانشکده فنی آیت الله خامنه شهرستان میناب همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دانشکده خواهران میناب از سال 1399 کار خود در این شهرستان آغاز کرد تصریح کرد : در حال حاضراین دانشکده دارای 5 رشته کاردانی و 2 رشته کارشناسی  با 271 دانشجو دختر می باشد .

وی در پایان افزود : فاز اول خوابگاه خواهران میناب تا مهر ماه به بهره برداری می رسد و همچنین ساختمان دانشکده خواهران میناب در حال طی مراحل قانونی واگذاری است که پس از آن و تخصیص اعتبار، عملیات تکمیل شروع خواهد شد.   

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3371

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge