چاپ این صفحه

مردم شهرستان بندری میناب در انتظار اجرای مصوبه سازمان بنادر و دریانوردی کشور / احداث بندرگاه میناب ( اسکله ) خواسته به حق مردم از دولت ابراهیم رئیسی

میناب نیوز : مردم شهرستان بندری میناب در انتظار اجرای مصوبه سازمان بنادر و دریانوردی کشورهستند.

به گزارش میناب نیوز ، احداث بندرگاه میناب (در مرکز شرق هرمزگان و دومین شهرستان هرمزگان ، در تنگه استراتژیک هرمز ، سواحل مکران ،  با جمعیتی که از 7 شهرستان مرکز استان کشور بیشتر ، شهرستان جوان کشور و با نبود اشتغال پایدار ) یکی از خواسته های به حق مردم این شهرستان است.

چرا با گذشت بازدید بهمن ماه 1399معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوری کشور ، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی  ، دیگر مسئولان استانی ، کشوری ، شهرستانی  و همچنین بازدید آبان ماه 1400 کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آبان ماه 1400نیز از بنادر و سواحل شهرستان میناب صورت گرفته است.

و با استناد مصوبه بهمن ماه 1399 سازمان بنادر و دریانوردی کشور و اجرا توسط معاونت مهندسی و امور زیربنایی و با توجه به مشکلات رسوب گذاری بنادر متصل به خورهای طبیعی در محدوده شهرستان میناب ،مطالعات فاز شناخت احداث یک بندر با دسترسی مستقیم به دریا در محدوده شهرستان مذکور انجام شود .

هنوز عملیات ساخت بندرگاه میناب ( اسکله چند منظوره ) در ساحل غرابی میناب و ... شروع نشده است .

و امروز مردم انقلابی شهرستان میناب از دولت مردمی و انقلابی ابراهیم رئیسی انتظار آغاز عملیات احداث بندرگاه چند منظوره میناب را دارند .   

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3389