چاپ این صفحه

شروع همزمان چندین پروژه در شهر میناب

میناب نیوز : رئیس شورای اسلامی شهر میناب از شروع همزمان چندین پروژه در شهر میناب خبر داد .

به گزارش میناب نیوز ، روح الله بهادری زاده در گفتگوی لحظاتی پیش با خبرنگار ما اظهار کرد : امروز ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ فاز اول پروژه بلوار دانشگاه به طول ۱۱۰۰ متر با عرض ۳۵ متر به صورت کامل و جامع همراه با پیاده رو و روشنایی کامل بلوار شروع شد.

وی  در ادامه سخنان خود افزود : پروژه دفع آب های سطحی به طول سه کیلومتر  در میناب شروع شده است .

رئیس شورای اسلامی شهر میناب پیش از این پروژه شهرک شمس و بلوار ساحلی شمالی شروع شده که شهرک شمس به متراژ ۸۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آماده آسفالت هست که ان شاء الله شنبه آسفالت آن شروع می شو د.

وی تصریح کرد : خیابان ساحلی شمالی با عرض ۲۴ متر و طول ۱۶۰۰ متر به زودی زیرسازی و آسفالت آن بعد از شهرک شمس شروع  می شود و همچنین  زیرسازی و آسفالت کوچه مدرسه حضرت خدیجه به متراژ ۳۸۵۰ متر مربع به دلیل بازگشایی مدارس  و در کنار این خیابان بودن انجام خواهد شد .

بهادری زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بلوار 

غدیر جنوبی گفت : ضمن برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار کانال کشی این بلوار قرارداد شروع آن بسته شده است  و همچنین جداول و مصالح لازم برای شروع کار خریداری شده که توسط خود شهرداری آسفالت آن انجام می شود.

وی افزود: پروژه روکش بلوار امام  خمینی (ره ) میناب به طول یک ونیم کیلومتر و بلوار ابن سینا به طول یک کیلومتر قرارداد آن منعقد شده است .

رئیس شورای اسلامی شهر میناب با اشاره به زیرسازی محلات میناب 50 هزار متر مربع توسط شورا مصوب و منتظر تائیدیه هیئت تطبیق هستیم که پس از تایید زیرسازی محلات به زودی انجام خواهد شد.

وی با ابیان این مطلب که تفاهم نامه ای ایجاد روشنایی در بلوار های میناب با اداره برق بسته شده است گفت : این پروژه شامل روشنایی بلوار مرحوم عباسی از میدان دفاع مقدس ( تیاب ) تا بازار الماس ،بلوار ساحلی پیچ بهشت زهرا تا آل محمد ،بلوار غدیر شمالی و جنوبی خواهد بود .

بهادری در خصوص  احداث بلوار الغدیر(امام علی )  افزود: این بلوار با عرض ۳۵ متر و به طول ۳۱۰۰ متر که ۲۵۰ متر ان آسفالت، ۲۰۰ متر زیرسازی شده و ۲۶۵۰ متر  آماده زیرسازی و جمعا ۲۸۵۰ متر آسفالت همراه با روشنایی کامل و پیاده رو سازی خواهد بود  .

وی در  مورد فاز دوم بلوار دانشگاه نیز گفت : این بلوار به عرض ۳۵ متر به طول ۹۸۰ متر  شامل روشنایی و پیاده رو سازی خواهد بود .

رئیس شورای اسلامی شهر میناب در بخش دیگری از سخنان  خود اظهار کرد : با تعریض بلوار خلیج فارس میناب در هر باند ۶ متر به جاده اضافه خواهد شد و هر باند ۵ متر پیاده رو خواهد داشت  که بلوار ۲۲ متری به ۴۵ متر تبدیل خواهد کرد .

وی افزود : فاز اول پنجشنبه بازار (بازارچه صنایع دستی) نیز کلنگ زنی آن انجام شده است .

بهادی زاده در پایان از تلاش ها و پیگیری های همکاران خود در شورای شهر و شهردار میناب و حمایت های همه جانبه استاندار هرمزگان ، معاون استاندار و  فرماندار  ویژه شهرستان میناب و دیگر  مجموعه راهور ،دادستان و رئیس دادگستری   ودیگر مسئولان استانی و شهرستانی تشکر کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3405