امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

جمشیدی دلفاردی مدیر کل جدید فرودگاه های استان هرمزگان شد / توسعه زیرساخت های هوایی هرمزگان در دستور وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد

میناب نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: با توجه به رشد و توسعه شتابان هرمزگان وزارت راه و شهرسازی توسعه زیرساخت های هوایی استان را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش میناب نیوز احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه مدیر کل فرودگاه های استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور، با تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش با اشاره به روند رو به رشد هرمزگان، عنوان کرد: هرمزگان به واسطه نقش مهمی که در اقتصاد و تولید ملی دارد با رشد و توسعه چشمگیری در بخش های مختلف همراه است.

وی در همین خصوص، افزود: استقرار صنایع عظیم نفتی، پتروشیمی و فولادی در مرکز، شرق و غرب استان بیانگر رشد و پیشرفت شتابان هرمزگان و ارتقاء جایگاه آن در اقتصاد ملی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: به تبع رشد و توسعه هرمزگان در بخش های مختلف توسعه زیرساخت های ریلی، زمینی، دریایی و هوایی استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کامرانی افزود: در زمینه ایجاد زیرساخت های هوایی در هرمزگان اقدامات مناسبی صورت پذیرفته ولی زیرساخت های کنونی جوابگوی نیازهای استان و متناسب با رشد سریع آن در بخش های مختلف صنعتی و تولیدی نیست.

وی تصریح کرد: توسعه زیرساخت های هوایی در هرمزگان از نیازهای ضروری استان است که نیازمند توجه وزارت راه و شهرسازی به ویژه سازمان هواپیمایی کشور است.

در این آئین جمشیدی دلفاردی به سمت مدیر کل جدید فرودگاه های استان معرفی و  از زحمات ابوذر ضیایی مدیر کل سابق با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

میناب نیوز : شایان ذکر است شهرستان بندری میناب در تنگه استراتژیک هرمز و سواحل مکران قرار دارد و به عنوان مرکز هرمزگان شرقی با جمعیت بیش از ۷ مرکز استان کشور می باشد .

که یکی از خواسته به حق مردم شهرستان میناب بازسازی فرودگاه فعلی میناب / یا احداث فرودگاه جدید میناب در مکان دیگر در شهرستان میناب می باشد .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3410

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge