امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

فرودگاه میناب در مرحله صدور سند قرار دارد / یکی از خواسته های به حق مردم میناب داشتن فرودگاه است

میناب نیوز : مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: فرودگاه میناب در گذشته معارض داشت که این موضوع حل شده و اکنون در مرحله صدور سند قرار دارد.

به گزارش میناب نیوز ؛ جمشید دلفاردی اظهار کرد : پس از دریافت سند فرودگاه میناب می‌توان نسبت به برنامه‌ریزی برای بهسازی و تجهیز این فرودگاه اقدام کرد و تا آن زمان نمی‌توان هیچ اقدامی انجام داد.

وی ادامه داد:‌ امید است هر چه سریع‌تر سند این فرودگاه صادر و بتوان در مسیر تحقق مطالبه مردم شرق هرمزگان به ویژه شهرستان میناب گام برداشت.

لازم به ذکر است، راه‌اندازی مجدد فرودگاه میناب از سال ۱۳۹۵ مطرح شد و حتی برقراری پرواز بین تهران، کیش و قشم با میناب هم به عنوان برنامه های در دستور کار عنوان شد. این فرودگاه در مسیر احیای مجدد با مساله وجود معارض مواجه بود و یکی از دستگاه‌های اجرایی اقداماتی برای تغییر کاربری فرودگاه میناب انجام داده بود که این مشکل برطرف شد.

عملیات نوسازی باند و دیوار حفاظتی فرودگاه میناب در دی ماه ۱۳۹۷  با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان،نماینده عالی دولت در شهرستان میناب،نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای و مدیر کل فرودگاه استان هرمزگان و دیگر مسئولان آغاز شد که هم اکنون این پروژه متوقف است .

که یکی از خواسته های به حق مردم میناب داشتن فرودگاه در شهرستان میناب است .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3421

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge