امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

آغازاصلاح بخشی از خط لوله آب شرب بلوار امام شهرمیناب

میناب نیوز:معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ازآغازاصلاح بخشی از خط لوله آب شرب بلوار امام خمینی (ره) شهرمیناب خبرداد  

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب با بيان اين كه خط لوله فرسوده آب‌رساني خيابان امام میناب با بيش از 30سال قدمت است گفت: با توجه به فرسودگي اين خط لوله شاهد وقوع حوادث متعددي در آن بوديم كه به هدررفت مقادير فراواني آب منجر ‌شد و مشكلاتي را نيز براي شهروندان به وجود آورد.

  وی در ادامه با اشاره به اين كه خط لوله خيابان امام حد فاصل میدان شهدا  تا میدان 22 بهمن بيش از 30 سال پيش اجرا شده بود، خاطرنشان كرد: به علت مشكلات ناشي از اين فرسودگي طرح تعويض اين خط لوله در دستور كار اداره آب و فاضلاب شهرستان قرار گرفت و كار اصلاح شبكه آب اين خيابان آغاز شد.  

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در خصوص نحوه اجراي اين پروژه گفت: با توجه به اين كه خيابان امام از پرترددترين خيابان‌هاي شهر با عرض كم است، اجراي پروژه تعويض خط لوله اين خيابان به صورت فاز به فاز صورت می گیرد  .

وي با بيان اين كه هر لوله  گذاری توسط پيمانكار فاز به فاز  اجرا مي‌شد، افزود: براي سهولت در رفت و آمد و جلوگيري از بروز ترافيك، بعد از پایان هر فاز محل حفاري خاكريزي، زيرسازي و آسفالت مي‌شد.  

 ریاضی طول مسير تعويض اين خط لوله را 1200متر عنوان كرد و گفت: اين پروژه با استفاده از لوله‌هايي به قطر 500 ميلي‌متر" چدن داكتيل " انجام شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 369
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge