امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

مجتمع آبرسانی به ۵۲۰ خانوار روستايی شهرستان میناب افتتاح شد

میناب نیوز : مجتمع آبرسانی روستای درپهن شهرستان میناب به بهره‌برداری رسيد و ٥٢٠ خانوار از نعمت آب بهداشتي سالم بهرمند شدند.

به گزارش میناب نیوز ، مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، صبح پنجشنبه با همراهی سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان، سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی کشور و حاج اکبر ابراهیمی، خیّر نیک اندیش و پدر آبرسانی ایران، راهی شهرستان میناب شد.

 وی در سفر خود به شهرستان میناب در بدو ورود به روستای درپهن با استقبال مردمی روبرو شد و با توجه به مطالبه مردم روستای شهید جعفری رپگاه مبنی بر تکمیل آبنمای ورودی این روستا، دستوراتی براي تامین اعتبارات لازم جهت تحقق این مطالبه مردمی صادر کرد.

استاندار هرمزگان در ادامه، با افتتاح مجتمع آبرسانی درپهن، پروژه آبرسانی به روستاهای درپهن، رپگاه و اسلام آباد را به بهره‌برداری رساند.

طی این پروژه که با مشارکت بنیاد آبرسانی حاج اکبر ابراهیمی، قرارگاه محروميت‌زدایی سپاه امام سجاد علیه السلام و دولت اجرا شده است ۵.۸ کیلومتر خط انتقال و ۱۵.۲ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است که ۱۶ کیلومتر از لوله‌های آن توسط حاج اکبر ابراهیمی تهیه شده است‌.

برای بهره‌برداری از این پروژه‌ ۲۵۰ متر مکعب مخزن و ۳۵۰ فقره انشعاب نصب شده است و ۱۹۰۰ نفر در قالب ۵۲۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند. اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۳۵۰ میلیارد ریال است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3710

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge