امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

آزاد راه بندرعباس به سیرجان و خط ریلی / برق رسانی به هشت هزار هکتاری میناب

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت : هشت کلان طرح مهم و تحولی در استان جهت بررسی و تصویب به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شد.

به گزارش میناب نیوز ، مهدی دوستی در نشست بررسی پروژه‌های پیشران برنامه هفتم توسعه در هرمزگان افزود: طرح مهار روان آب‌های شرق هرمزگان، ایجاد زیرساخت در حوزه محصولات گلخانه‌ای و آبزی پروری به‌ویژه برق رسانی به استخرهای پرورش میگو و هشت هزار هکتاری میناب و همچنین زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس شامل ساخت نیروگاه هزار مگاواتی در مرکز جغرافیایی استان به منظور تامین انرژی واحدهای صنعتی جدید بخشی از این کلان طرح‌ها است.

وی بیان کرد: ایجاد زیرساخت نخستین شهرک صنعتی ساحلی ایران، لایروبی بنادر، پُل خلیج‌فارس، آزاد راه بندرعباس به سیرجان و خط ریلی از دیگر طرح‌های تحولی در بسته پیشنهادی به سازمان برنامه و بودجه کشور است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در نشست یادشده طرح‌های مختلف پیشران که می‌تواند به تحول در حوزه‌های مختلف استان منتج شد، مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: درنهایت هشت کلان طرح انتخاب شد تا در سطح ملی مطرح و در نشست دفاعیه در سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور قرار گرفتن در پیوست قانون پیگیری شود.

دوستی ادامه داد: این طرح‌ها در صورت تصویب در پنج سال آینده می‌تواند سبب تحول و توسعه متوازن هرمزگان در بخش‌های مختلف شود و از سوی دیگر نیز به رونق اقتصادی استان کمک خواهد کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3711

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge