امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

کلنگ مرکز تالاسمی بیماران خاص با کمک خیر مینابی به زمین خورد

میناب نیوز : کلنگ مرکز تالاسمی بیماران خاص با کمک خیر مینابی به زمین خورد.

به گزارش میناب نیوز ، آئین کلنگ زنی مرکز تالاسمی بیماران خاص میناب با حضور امام جمعه شهرستان میناب،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، رئیس اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب و خیرین سلامت شهرستان میناب انجام شد.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب ضمت قدردانی از کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی خیر مینابی جهت ساخت بخش تلاسمی گفت: با توجه به نیاز بیمارستان میناب و کمبود فضای فیزیکی برای بیماران تالاسمی با همکاری و مساعدت سید عبدالرضا جواد پور خیر مینابی کلنگ احداث این ساختمان زده شد.

میثم صالحی افزود: این مرکز با زیر بنای ۵۰۰ متر در یک طبقه با ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در محوطه بیمارستان حضرت ابوالفضل علیه السلام میناب ساخته می شود.

به گفته وی، درحال حاضر به‌دلیل کمبود فضا، بیماران خانم و آقا به‌صورت مشترک در یک محل خدمات می‌گیرند و با بهره‌برداری از مرکز جدید، خدمات‌دهی بهتر و مطلوب‌تر در فضایی مجزا برای بیماران خانم و آقا امکان‌پذیر خواهد بود.

سید عبدالرضا جواد پور خیر سلامت بخش تلاسمی عنوان کرد: امیدوارم بتوانم در مدت  ۶ تا ۸ ماه این ساختمان را به حول و قوه الهی به اتمام برسانم و از دانشگاه علوم پزشکی این انتظار دارم که در زمینه تجهیز این بخش اهتمام ویژه داشته باشند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3713

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge