امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب شد

میناب نیوز:بابك تراكمه به پیشنهاد استاندار هرمزگان و با حكم وزير كشور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور با صدور حكمي بابك تراكمه را به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب كرد.  

 

در متن اين حكم آمده است:  به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم استان هرمزگان و تایید معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب مي نمايم.

 ايجاد هماهنگي در زمينه هاي فني و عمراني، نظارت بر تهيه و تصويب طرحهاي توسعه و عمران شهري و روستايي، تشخيص نيازمندي هاي عمراني و تعيين اولويت ها، نظارت بر اجراي طرحهاي عمراني دستگاه هاي استاني و نحوه عملكرد جذب اعتبارات، برقراري تعامل لازم با مديران محترم دستگاه ها و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در جهت پيشبرد پروژه هاي عمراني و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوي شهرسازي و معماري اسلامي ايراني و ارائه منظم گزارش عملكرد و پيشرفت برنامه ها به معاونت مزبور از اهم وظايفي است كه انتظار دارد در چارچوب قوانين و مقررات جاري و اسناد فرادست و در راستاي سياستهاي دولت تدبير و اميد با بهره گيري از استعدادها و تجارب نيروهاي لايق و متخصص بدان اهتمام نماييد.

 توفيق روزافزونتان را در جهت پيشبرد اهداف متعال نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت منويات و فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي "مدظله العالي" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.  

شايان ذكر است، در كارنامه مديريتي بابك تراكمه مسئوليت هايي همچون معاون برنامه ریزی فنی و اقتصادی شرکت مخابرات ایران، شهردار بندرلنگه، رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شركت مخابرات هرمزگان ديده مي شود.

 همچنين پيش از اين مهدي رضايي معاون امور عمراني استانداري هرمزگان بود و پس از آن مدتي نيز دكتر مسعود دالمن سرپرستي اين معاونت را بر عهده داشت.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 375

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge