امروز: یکشنبه 30 ارديبهشت 1403 برابر با 19 می 2024

مسعود شکاری سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان میناب شد

میناب نیوز : مسعود شکاری به‌عنوان سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان میناب معرفی شد.

به گزارش میناب نیوز ، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میناب با حضور محمد رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد .

محمد رادمهر در این مراسم گفت: انتظار می‌رود سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میناب با تعامل بین دستگاهی و هماهنگی درون بخشی و برون بخشی در راستای پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم در این حوزه تلاش نماید.

وی ادامه داد: تمام تلاش روسای ادارات و دستگاه‌های شهرستان میناب باید خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و افزایش رضایتمندی مردم باشد.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب تصریح کرد : مشکلات کارگری در سطح شهرستان زیاد نیست اما نیاز است با پیگیری و برگزاری جلسات و کمیته‌های مربوطه مشکلات موجود نیز کاهش یابد.

رئیس شورای اشتغال شهرستان میناب اظهار کرد : امید است با تلاش و برنامه‌ریزی و با استفاده بهینه از اعتبارات موجود برنامه‌های دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت جدی پیگیری و اجرایی شود.

در پایان با اهدای لوح از تلاش‌های اسماعیل ناصح رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میناب تقدیر شد و با اهدای حکم "مسعود شکاری" به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3803

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge