امروز: سه شنبه 05 تیر 1403 برابر با 25 جون 2024

مدیرکل نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت سواد آموزی کشور با سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب

میناب نیوز : دیدار مدیرکل  نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت سواد آموزی کشور با مهندس رادمهر سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز ، محمد رادمهر در این دیدار ضمن قدرداني از زحمات و تلاشهاي آموزشياران نهضت سواد آموزي اظهار کرد  : كار آموزشياران براي باسوادي در مناطق محروم و روستايي با كمترين امكانات يك ايثار و گذشت ماندگار است و قطعا تلاش  براي سواد آموزي مي تواند جامعه هدف را از حقوق ملي خود آگاه تر كند و آموزشیاران نهضت بعنوان الگوي مناسبي مي توانند اميد به كار و تلاش را در محروم ترين مناطق كشور زنده كنند.

وی گفت: اهميت باسوادي در جامعه اين را نشان مي دهد كه هر فرد باسواد مي تواند عقلانيت را در انتخاب هاي خود ملاك قرار دهد و در تصميماتي كه براي آينده خود سرنوشت ساز مي داند با علم و دانش ورود پيدا كند و از احساسات زود گذر پرهيز كند .

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد : مهمترین دستور خداوند به پیامبر اکرم (ص) قرآن خواندن است و مهمترین امانت کتاب خداست پس بنابراین بدون سواد نمی توان به امانت الهی که همان قرآن است به خوبی دستیابی و به آن عمل کرد .

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3807

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge