امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

ساماندهی بندر کرگان در دستور کار قرار گرفت است

 میناب نیوز: معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: ساماندهی بندر کرگان در دستور کار قرار گرفت است.

 به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ، معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به اینکه شهرستان میناب از لحاظ مراودات تجاری و صیادی دارای سه خور مجاز در بندر های تیاب ،کلاهی و کرگان است گفت:متاسفانه این بنادر از زیر ساخت و شرایط  ظاهری مناسبی برخوردار نیست.

 

 وی  در ادامه سخنان خود خطاب به مدیران استانی و شهرستان افزود : برای فراهم کردن زیرساخت های بندری در این بنادر گام های اساسی برداشته شود و برنامه ریزی ها در جهت تحقق این امر باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

شهیدیان با بیان این مطلب که ساماندهی بنادر در تحقق رونق اقتصادی و گردشگری این شهرستان و شرق هرمزگان تاثیرات  مثبتی به همراه خواهد داشت اظهارداشت :ساماندهی این  بنادربصورت ویژه در دستور کار کار گروه عمران شهرستان  قرار گرفت است.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود گفت:با برنامه ریزی های صورت گرفته و بر اساس الویت بندی های صورت گرفته دراین راستا اولین بندر هدف ،بندر کرگان می باشد .

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در ادامه اذعان  کرد: در این زمینه نشستی با اعضای شورای اسلامی  بندر کرگان ،بخشدار بندزرک ، شورای اسلامی بخش بندزرک و شورای لنج داران  و معتمدین روستا برگزار شد ه است .

وی گفت: در این نشست قرار شده از تمام پتانسیل های بندر کرگان در  جهت  زیبا سازی و رونق  تجاری و گردشگری آن استفاده شود  .

وی در پایان ابراز امید واری کرد :ان شا الله با ساماندهی بنادر شهرستان میناب و ارائه خدمات بهتر به هموطنان  در آینده شاهد افزایش جذب گردشگر از جای جای کشور در این شهرستان تاریخی  باشیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 404
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge