امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

بازدید رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور از طرح بسیج همگام با کشاورز، درشهرستان میناب

میناب نیوز: رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور از طرح بسیج همگام با کشاورز، درشهرستان میناب بازدید کرد

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان،مهدی عباسپور از بازدید رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی منابع طبیعی کشور از طرح بسیج همگام با کشاورز ، درشهرستان میناب خبر داد.

وی گفت:ابتدا هر یک از اعضای شورا ،فعالیت های خود را در اجرای طرح بسیج  همگام با کشاورز بیان نمودند و سپس مهندس حافظی سرپرست کانون، گزارشی را از فعالیت های کانون از زمان تشکیل تا کنون ارائه نمودند.  

عباسپور افزود: دکتر جهانسوز رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور در جلسه شورای علمی کشاورزی و مربیان طرح بسیج همگام با کشاورزسخنان خودرا باطرح سوالاتی پیرامون طرح ،آغاز وسپس هدف از اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز را استفاده از ظرفیت های پایگاههای مقاومت در روستاها و بکارگیری کارشناسان مجرب و متخصص در رشته های مختلف در امرتسهیلگری و آموزش کشاورزان عنوان کردوگفت:با تشکیل گروههای علمی در روستاها مسائل و مشکلات را شناسایی نموده و راه حل های مناسب حل مشکلات را پیدا کنند که در نهایت مهارت کشاورزان بالا رفته و باعث افزایش عملکرد محصولات کشاوررزی خواهد شد .

 دکتر جهانسوزمشکل کم آبی وتقلیل آبهای زیرزمینی را یک خطر جدی دانست وخواستار استفاده بهینه از آب کشاورزی و تشکیل کارگروه حل این مشکل شدند.

وی گفت : اگر با این روش پیش برویم تا ده سال آینده این دشت سرسبز تبدیل به یک منطقه خشک و لم یزرع خواهد شدوآمادگی همکاری خود را درخصوص برگزاری همایش درمنطقه هشتبندی اعلام نمودند.

 عباسپور اظهار کرد: این سفر با حضور دکتر جهانسوز رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور، مهندس جعفری معاون سازمان ، مهندس کمالی رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان هرمزگان و مهندس صادقی معاون سازمان از دفتر کانون بسیج مهندسین کشاورزی میناب صورت گرفت.  

لازم به ذکر است:در ادامه سفردکتر جهانسوز و هیات همراه از یک پایگاه مقاومت در هشتبندی و مزارع صیفی و سبزی بازدید نمودند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 414

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge