امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

اولویت دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمامی است که اعتبار لازم را دارند

میناب نیوز:معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان گفت: اولویت دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمامی است که اعتبار لازم را دارند.

به گزارش  میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، صالح دریانورد در نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه استان هرمزگان با اشاره به دستورالعمل‌های برگزاری نخستین همایش سرمایه‌گذاری در هرمزگان، اظهار داشت: در این همایش تمرکز بیشتر بر روی کسانی است که منابع مالی خوبی در اختیار دارند.  

وی اضافه کرد: نمی‌توانیم در این همایش موضوعات را متعدد و متکثر ببینيم و باید بر روی موضوعاتی خاص متمرکز شویم و در عین حال نیز آمادگی لازم را برای دریافت پیشنهادات مدیران دستگاه‌ها داریم.

 معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اجرای بخشی از بودجه سال 94 آغاز شده است، اضافه کرد: برخی از مسائل که متاثر از فرآیندهای جهانی بود بر روی بودجه تاثیر گذاشت.

 دریانورد اضافه کرد: اولویت دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمامی است که اعتبار لازم را دارند.  وی از مدیران خواست در ارتباط با پروژه‌هایی که اعتبار ندارند اقدام نکنند، و در این راستا اظهار داشت: برای سایر پروژه هایی که اعتبار لازم را نیز ندارند راهکارهایی اندیشیده شده است.

 این مقام مسئول ادامه داد: طی 9 ماهه سال جاری هزار و 260 میلیارد تومان از درآمدهای مصوب و مقرر استان وصول شده که بیش از میزان تعیین شده برای استان است.

 وی افزود: کسری اعتبارات هزینه ای شامل پرسنلی و غیر پرسنلی دستگاه های مشمول نظام بودجه استانی در سال جاری برابر با 38 میلیارد تومان است که 32 میلیارد تومان مربوط به کسری بدهی به پرسنل شاغل در دستگاه‌هاست.

 معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان در ادامه گفت: از محل اعتبارات عمرانی استان یک پول شناوری وجود داشته که از آن محل برای پرداخت حقوق‌ها استفاده شده است که این وضعیت حساب عمرانی با حساب هزینه‌ای باید تا پایان سال بالانس شود تا مشکلی برای استان پیش نیاید.  

دريانورد همچنين با اشاره به اينكه مشکلات استان توسط استاندار هرمزگان در نشست هیئت دولت مطرح مي شود، تصريح كرد: در اين زمينه چالش هايي همچون تامین آب شرب و راهکارهاي تامین آب کشاورزی، تخصیص کامل اعتبارات و تامین کسری اعتبارات هزینه ای از محل اعتبارات مازاد استان، بهره مند شدن بازارچه های مرزی از معافیت سود بازرگانی و درمان و تکمیل بیمارستان ها در گزارشي كه ارائه مي شود، مطرح و مورد توجه قرار خواهند گرفت.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 419

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge