امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

افتتاح 100 واحد مسکن مهر تا پایان آذر ماه امسال در میناب

میناب نیوز:فرماندار میناب گفت : تا پایان اذر ماه امسال 100 واحد مسکن مهر در میناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش میناب نیوز،مسعود قانعی فرددر نشست کار گروه مسکن مهر میناب با تاکید بر پایداری روند روبه رشد مسکن مهر در استان هرمزگان و میناب و لزوم تقویت توسعه پروژه مسکن مهر از پیمانکاران شرکت تعاونی مسکن مهر خواستند شتاب بیشتری از خود نشان دهند.

رئیس کارگر مسکن مهر میناب خاطر نشان کرد: دولت نهم ودهم دربحث پروژه مسکن مهر تلاش وجدیت فراوانی دارد و همچنین استاندار هرمزگان عزم خود را جزم نموده است تا با اتحاد و تعامل میان خود و دستگاههای اجرایی پروژه مسکن مهررا به سرانجام بر ساند.

فرماندارمیناب اظهار داشت : در شهرستان میناب 8 تعاونی مسکن مهر با 2938 عضو و 20 هکتار زمین واگذار شده است و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخشی از واحد های مسکن مهر در آذر ماه امسال و مابقی در دهه فجر به بهرداری خواهد رسید.

در این نشست یکی از کارشناسان مسکن وشهر سازی استان در خصوص روند رو به رشد پروژه مسکن مهر در استان وکشور و افتتاح پروژه مسکن مهر آذر ماه امسال توسط وزیرمسکن در استان خبر داد.

در پایان رئیس مسکن و شهرسازی میناب و رئیس اداره تعاون میناب هر کدام بطور جداگانه ای در خصوص اجرای و تعامل با شرکت تعاونی های مسکن مهر و مشکلات موجود و از روند پیشرفت مسکن مهر گزارش ارائه نمودند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 750

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge