امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

مشاوران جوان در اداره و دستگاه هاي دولتي در كنار مديران به تمرين مديريت مي پردازند

میناب نیوز:معاون امور استان هاي گروه مشاوران جوان رييس جمهوري گفت: مشاوران جوان در اداره و دستگاه هاي دولتي در كنار مديران به تمرين مديريت مي پردازند و مشاوراني امين براي آنها هستند.

به گزارش  میناب نیوز به نقل از خبرنگار نداي هرمزگان، محمدرضا افراشته در نشست مطبوعاتي افزود: در حال حاضر 43 هزار مشاور جوان با دولت همكاري و فعاليت دارند و راه اندازي سازمان فراگير و غيراداري مشاوران جوان در دستوركار قرارگرفته است.

وي تصريح كرد: دولت اين مجموعه ي جوان را پذيرفته و به عنوان توليدكننده ي خدمات فكري به آن اهميت مي دهد زيرا پيگيري اعتماد جوان و بدنه حاكميت با مشاوران جوان است.

وي با اشاره به اين كه عمر اداري مديران ما 30 است، خاطرنشان كرد: بايد تغييراتي در بين نسل هاي مديريتي اتفاق بيافتد و هر كسي در اين گروه قرارگيرد به منزله اين نيست كه در آينده به عنوان مدير يا مسئول دستگاهي انجام وظيفه كند بلکه مشاوران جوان اهدافي از جمله مشاوره دادن به مديران را دنبال مي كند.

معاون امور استان هاي گروه مشاوران جوان رييس جمهوري در پايان سخنانش، دليل تشكيل مجموعه مشاوران جوان در كشور را، استفاده از ايده ها و خلاقيت هاي جوانان به همراه شور و نشاط حاكم بر آنها عنوان كرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 752

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge