امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 01 می 2024

نرخ كرايه مسيرهاي میناب تغییر نمی کند

میناب نیوز:فرماندار ميناب گفت: هيچگونه افزايش قيمتي در زمينه نرخ كرايه ها در تمام مسيرهاي شهرستان ميناب نخواهيم داشت.

به گزارش  میناب نیوز به نقل از خبرنگار ندای هرمزگان، همزمان با اجرايي شدن طرح هدفمندي يارانه ها قانعي فرد فرماندار ميناب ابراز داشت: با اجراي اين طرح بزرگ اقتصادي در حوزه حمل و نقل مسافر و بار در شهرستان ميناب هيچگونه افزايش قيمتي در كرايه ها شاهد نبوده ايم.

وی افزود: در صورت افزايش قيمت احتمالي كرايه در تمام نقاط شهرستان اين آمادگي وجود دارد تا خدمات رساني به همشريان با همان نرخ قبلي كرايه ها توسط ناوگان عمومي بصورت ويژه انجام شود و جاي هيچگونه نگراني در خصوص تامين ناوگان حمل و نقل وجود ندارد.

قانعی فرد ادامه داد، چنانچه ناوگان عمومي حمل و نقل شهرستان توانايي خدمات رساني مناسب نداشته باشد اين آمادگي از سوي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان وجود دارد كه برای جلوگيري ازايجاد اختلال در حمل و نقل و خدمت رساني خوب به همشهريان ميني بوس و اتوبوس بکار گمارده شود .

وي در خصوص افزايش قيمت كرايه در تمام مسيرهاي شهرستان حتي دور افتاده ترين روستاهاي شهرستان گفت: چنانچه افرادي هم بصورت خودسرانه اقدام به افزايش قيمت كرايه و از جابجايي مسافر ممانعت كنند با شديدترين برخوردها از سوي مراجع ذيصلاح روبرو خواهند بود و تا زمان اعلام رسمي ستاد هدفمندي يارانه ها هيچگونه افزايش قيمتي در كرايه ها نخواهيم داشت.

فرماندار میناب در پایان از مردم این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و افزايش قيمت اطلاع رسانی کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 754

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge