امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

استخدام 1000 هرمزگاني توسط آموزش و پرورش

میناب نیوز:معاون امور حقوقي و پارلماني وزير آموزش و پرورش از استخدام 1000نفر طي استخدام اخير اين وزارتخانه در هرمزگان خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از فارس، احمد حيدري در جمع فرهنگيان بستک با بيان اينكه در استخدام اخير آموزش و پرورش تعداد هزار نفر نيرو در استان هرمزگان استخدام شده است اظهار اميدواري كرد: اين تعداد نيرو بتواند نيازهاي استان را در اين بخش برطرف سازد.

وي افزود: در ماههاي اخير وزارتخانه به تجهيز مدارس و مجتمعهاي آموزشي نيز توجهي ويژهاي داشته است به نحوي كه در مدت زمان كوتاهي شاهد تجهيز اين واحدها بودهايم.

به گفته معاون وزير آموزش و پرورش در پي توسعه دارالقرآنها در مدارس اين اماكن در كل كشور پذيراي يك ميليون دانش آموز شده اند.

حيدري در ادامه با اشاره به برنامه توسعه پنجم ابراز داشت: دولت در اين برنامه توجه خوبي را به بخش آموزش و پرورش نشان داده است.

معاون امور حقوقي و پارلماني وزير آموزش و پرورش همچنين در ادامه، تمركز بر روي پروژههاي نيمه تمام در سال آتي و تحول در نيروهاي شركتي آموزش و پرورش و انعقاد قرار داد با خود آموزش و پرورش را از ديگر دستورالعمل هاي وزارتخانه عنوان كرد.

وي همچنين از ايجاد تحول در بيمه معلمان با ايجاد بيمه طلايي سخن گفت.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 760
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge