امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

اجراي برنامه‌هاي ويژه شهرداري ميناب براي تحقق جهاد اقتصادي

میناب نیوز: شهردار ميناب از حركت و تلاش‌هاي جهادي مجموعه شهرداري ميناب طي سال جهاد اقتصادي با هدف دستيابي به اهداف و عملي كردن اين شعار خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرگزاري فارس از ميناب، محمدامين اماني پيش از ظهر امروز در جمع كاركنان شهرداري اين شهر با تاكيد بر اينكه تكليف و هدف تمام مسئولان بايد در راستاي اجرايي كردن رهنمود مقام معظم رهبري به دور از هرگونه شعار زدگي باشد، اظهار داشت: در اين راستا شهرداري ميناب با برنامه‌ريزي، از نخستين روزهاي سال براي عمل به اين تكليف حركت خود را در اين راستا آغاز كرده است.

وي با بيان اينكه انجام اين تكليف تنها مختص به دستگاه‌ها و سازمان‌هاي اقتصادي نيست بلكه تمام مردم بايد در اين راستا حركت كنند، افزود: البته بايد به اين نكته توجه شود كه انجام اين شعار و هدف سبب انحراف و فراموشي از ساير اهداف و تلاش‌ها نباشد و بايد با همت و تلاش مضاعف خود در ساير زمينه‌ها به حركت جهادي خود ادامه دهيم.

شهردار ميناب از انجام برنامه‌‌ريزي شهرداري در راستاي دستيابي به اين هدف نيز ابراز داشت: سعي خواهد شد بودجه مصوب سال 90 شهرداري با رعايت صرفه‌جويي و مسايل اقتصادي به نحوي هزينه شود كه بيش از هر چيز مردم از آن بهره‌مند شوند.

اماني در مورد تعامل با ديگر شهرداري‌ها و سازمان‌ها در استان نيز گفت: شهرداري‌ها و سازمان‌ها بايد با هم در تعامل باشند و شكل تعامل به گونه‌اي باشد كه به رفع نقاط ضعف و دستيابي به توسعه پايدار براي همه منجر شود.

شهردار ميناب در ادامه به نقش شهرداري ميناب در خصوص اشتغالزايي اشاره و اظهار داشت: اگر چه اشتغالزايي از وظايف شهرداري نيست اما در تلاش هستيم با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي فراوان گردشگري و صنايع دستي ميناب زمينه اشتغال هر چه بيشتر را در شهر فراهم كنيم تا قدري از مشكلات جوانان كاسته شود.

اماني با بيان اينكه انجام كار و خدمت مجموعه شهرداري ميناب نيازمند مشاركت مردمي است و بخشي از درآمد شهرداري از محل دريافت عوارض است از شهروندان ميناب خواست با پرداخت به موقع عوارض، شهرداري را در انجام خدمات بهتر و سريع‌تر ياري كنند.

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 766

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge