امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

بیشترین اعتبارات تملک دارایی به میناب اختصاص یافت

میناب نیوز :میناب فرماندار میناب گفت: در سال جهاد اقتصادی بیشترین اعتبارات تملک دارایی های استان به شهرستان میناب اختصاص یافته است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبر نگار ندای هرمزگان، مسعود قانعی فرد با بیان اینکه اعتبارات سال جاری نسبت به سال قبل 14 درصد رشد داشته است، افزود: در اعتبارات تملک دارایی های استان سهم میناب افزون بر 15 میلیارد و800 میلیون تومان است.

قانعی فرد ادامه داد، این اعتبارات در 139 پروژه و در بخش های مسکن و راه روستایی، آموزش، حمل ونقل، منابع طبیعی، تربیت بدنی و فاضلاب شهری و روستایی هزینه می شود.

به گفته وی، بیشترین اعتبارات نیز به بخش های مسکن و شهرسازی با 38 پروژه ، آموزش و پرورش 24 پروژه و حمل نقل با 27 پروژه اختصاص یافته است.

قانعی فرد اعتبارات بخش مسکن و شهر سازی را چهار میلیارد و 480 میلیون تومان، آموزش و پرورش سه میلیارد و 500 میلیون تومان و حمل و نقل را دو میلیارد و 300 میلیون تومان دانست.

فرماندار میناب به طرح فاضلاب اشاره کرد و ابراز داشت: این طرح بزرگ و مهم اعتبارات قابل توجهی در مرکز استان به آن اختصاص یافته که باید مدیران مربوطه در پی جذب این اعتبار باشند.

وی همچنین خواستار تکمیل و اجرا طرح های عمرانی نیمه تمام در میناب شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 768

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge