امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

دادستان جديد ميناب معرفي شد

میناب نیوز:دادستان جدید شهرستان ميناب روز يكشنبه ،درشوراي اداري دي ماه با حضور مدیرکل دادگستری استان هرمزگان، امام جمعه و مسوولین محلی معرفی شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري ميناب ،در این آیین که در سالن اجتماعات فرمانداري ميناب برگزار شد از زحمات حميدرضا كامراني دادستان پیشین ميناب قدردانی و حميدرضا نجفي به عنوان دادستان جدید شهرستان معرفی شد.

كامراني دادستان پیشین ميناب در این مراسم با ارایه گزارش عملکرد آماری این نهاد در زمان تصدي ، اظهار داشت: در خصوص اقدامات انجام شده در اين حوزه ،بحمدالله تعامل مطلوب دادستانی با فرمانداري،ادارات به ویژه نیروی انتظامی نتایج خوبی در برداشته است و امیدواریم این روند تداوم یابد.

ودرادامه به وظایف و دستاوردهای دادسرا طبق قانون اشاره و گفت: احقاق حقوق عامه، افزایش امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از دستاوردهای این نهاد می باشند .

در این مراسم عليا رئيس کل دادگستری استان هرمزگان ، در خصوص اهمیت کار دستگاه قضایی در ایجاد ثبات و امنیت و برقراری عدالت در جامعه سخنانی ایراد وبه مسئولين سفارش كردند كه ما فقط وفقط امانتدار انقلاب هستيم وبايستي از ارزشهاي انقلاب ونظام صيانت نمائيم.

در ادامه فرماندارميناب ضمن سلام وخيرمقدم حضور رئيس اداره كل دادگستري استان ، به نمايندگي از مردم شهرستان ميناب ،درخواست هاوپيشنهادات خود از دستگاه قضا راخواستار شدند.

از جمله1- وجود داديار ناظرزندان بصورت ثابت،2-اختصاص وايجاد مكان به منظورملاقات شرعي در زندان،3-راه اندازي مركز معتادين دريكي از شهرستانهاي شرق استان،3-پيگيري مراقبت هاي بعداز خروج از زندان وبحث اشتغال زندانيان

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 775

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge