امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

135 پروژه عمرانی در میناب به بهره برداری می رسد

میناب نیوز: 135 پروژه عمرانی در میناب به بهره برداری می رسد.

فرماندار میناب گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 135 پروژه عمرانی در میناب به بهره برداری می رسد.

مسعود قانعی فرد در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: 6 پروژه عمرانی با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری می رسد که برای این پروژه ها 233 میلیارد ريال هزینه شده است.

رییس کمیته برنامه ریزی میناب گفت: 65 طرح عمرانی نیز از محل تملک دارایی ها و اعتبارات ملی تکمیل که برای آن 220 میلیارد ريال هزینه شده است.به گفته وی، 68 پروژه نیز با اعتبار 3 میلیارد ريال به دهیاری ها اختصاص دارد.

مسعود قانعی فرد همچنین به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 اشاره کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان و بازخوانی آن برای جامعه است.

وی با تشریح وقایع قبل از انقلاب و نقش محوری حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: هویت انقلاب ما یک هویت دینی و اصلاحی است و این از مهم ترین موضوعات قابل توجه به نسل جوان است.

وی گرامیداشت پرشور دهه فجر امسال و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را مقدمه ای برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: هرچه انتخابات باشکوه تر و با حضور حداکثری مردم برگزار شود اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز نمایان تر خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 781

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge