امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

دولت دوهزارو 100میلیارد ریال به مدرسه سازی در هرمزگان اختصاص داده است

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت: دولت های نهم و دهم ،دو هزارو 100میلیارد ریال به مدرسه سازی در این استان اختصاص داده كه مصداق توجه ویژه به این بخش و توسعه آموزش در مناطق دوردست كشور است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی یكشنبه در مراسم بهره برداری از مدرسه 9كلاسه شهید چمران افزود:ازاین میزان یكهزار و 120میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و 980میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به مدرسه سازی است.

بنا به اظهار وی بطور قطع ،شایستگی و لیاقت مردم بسیار بیش از اقدامات انجام شده اما دولت تمام توان خود را برای خدمتگزاری به مردم به كار گرفته است.

وی ادامه داد :با پشتكار دولت بسیاری از ظرفیت هایی كه سالها مورد غفلت واقع شده بود مورد استفاده قرار گرفت و این امر موجب جهش در بسیاری شاخص ها از جمله آموزش و نوسازی مدارس استان شده است.

نماینده عالی دولت همچنین بر ضرورت به كارگیری هرچه بیشتر توانمندی های ملت و بخش خصوصی برای نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاكید كرد.

مدیركل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان نیز در مراسم یادشده اظهار داشت:این مجموعه امسال با 223كلاس درس جدید به استقبال دهه فجر رفته است. ر

ضا مدرس افزود:كلاس های یاد شده در قالب 55پروژه و در زمینی به مساحت تقریبی 41هزار متر مربع ساخته شده است.

وی اعتبار پروژه های یاد شده را 218میلیارد ریال اعلام و اضافه كرد:به لحاظ متراژ،حدود 29درصد از پروژه های دهه فجر امسال با اعتبارات استانی ،51درصد با استفاده از اعتبارات ملی ،یك و هشت دهم درصد توسط خیرین (صد در صد) و حدود 18درصد نیز مشاركتی می باشد.

به گفته مدرس بیشترین پروژه های امسال به ترتیب در بندرعباس ،میناب و بشاگرد و خمیر احداث شده است.

مدیركل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان خاطرنشان كرد:با احتساب پروژه های دهه فجر ،97و نیم درصد از تعهدات امسال كه ساخت 500كلاس درس بود محقق شده و مجموع كلاس های تحویل شده در سالجاری به 483باب می رسد.

وی یادآور شد:در حال حاضر اداره كل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس،ساخت یكهزار كلاس در سراسر استان را در دست اجرا دارد.

مدرس حمایت های جدی و عملی مدیریت عالی استان را از عوامل بسیار مهم در موفقیت های این مجموعه معرفی و اظهار امیدواری كرد:با جهش اعتبارات دولتی ،فعالیت های عمرانی در حوزه نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان تسریع یابد.

مدیركل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در پایان اعتبار ساخت مدرسه 9كلاسه شهید چمران را نیز 9میلیارد و 500میلیون ریال اعلام كرد. به گفته این مسئوول مدرسه یادشده در زمینی با زیربنای یكهزار و 959متر مربع احداث شده است

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 785
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge