امروز: سه شنبه 28 فروردين 1403 برابر با 16 آوریل 2024

ویزیت رایگان 1400 نفر در شهرستان میناب

میناب نیوز:مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهید کریمی میناب از ویزیت رایگان بیش از یک هزار و 400 نفر در طول پنج روز از دهه فجر خبر داد.

 به گزارش میناب نیوز،موسی رنجبر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از آغاز سال‌ جاری تاکنون طرح ویزیت رایگان مردم در نقاط مختلف شهرستان به صورت جدی پیگری شده، اظهار داشت: در این مدت 46 تیم پزشکی مردم را ویزیت رایگان کرده‌اند.

وی هدف از اجرای این طرح را محرومیت‌زدایی، کمک به درمان و بهداشت شهرستان و توابع، پشتیبانی از ماموریت‌های بسیج و جذب آحاد مردم در رده‌های بسیج عنوان کرد و افزود: در دهه فجر نیز این طرح به صورت ویژه و جدی اجرا می‌شود.

مسئول کانون‌ بسیج جامعه پزشکی شهید کریمی میناب ادامه داد: این طرح، ویژه گروه و یا قشر خاصی نبوده و همه مردم و از طبقات مختلف می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) و شبکه بهداشت و درمان میناب و مراکز درمانی تحت نظارت این شبکه برگزار می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در این طرح 11 پزشک متخصص، 18 پزشک عمومی و 50 نفر پیراپزشک، کانون بسیج جامعه پزشکی میناب را همراهی کردند.

رنجبر تصریح کرد: همکاری دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مساعدت و همکاری در تامین دارو و وسایل حمل و نقل می‌تواند در خدمات هر چه بیشتر و مناسب‌تر به مردم کمک کند.

به گفته رنجبر بیشتر ویزیت رایگان در نقاط دور دست صورت گرفته است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 788

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge