امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

امكان فروش آنلاين انشعاب آب و فاضلاب در سراسر استان هرمزگان

میناب نیوز:معاون خدمات مشتركين و درآمد آبفاي هرمزگان از امكان فروش آنلاين انشعاب آب و فاضلاب با استفاده از نرم افزار "زير سيستم" در تمامي شهرهاي استان خبر داد.

به گزارش میناب نیوز ، "علي رضايي سردره" در اين باره افزود: طي يكماه گذشته با اجراي اين نرم افزار جامع مشتركين، امكان ارائه گزارش آمار فروش انشعاب آب و فاضلاب در كل استان بصورت آنلاين فراهم شده است كه گام مهم ديگري در بهره برداري از سيستم جامع مشتركين مي باشد.

اين مقام مسوول خاطرنشان كرد: علاوه بر برگزاري دوره هاي آموزشي بهره برداري از نرم افزار "زير سيستم"، نسبت به اعزام كارشناس به تمامي نواحي جهت آموزش نحوه كار با اين نوع نرم افزار اقدام شده به طوري كه تمامي نواحي مي توانند از اين پس بصورت آنلاين، اطلاعات مربوط به فروش انشعابات خود را به همراه تمامي فيلدهاي اطلاعاتي و محاسباتي رصد نمايند.

مهندس رضايي با اشاره به اينكه؛ پيش از اين، نرم افزار "زير سيستم" تنها در شهرهاي بندرعباس، درگهان و سوزا اجرايي شده بود، اظهار داشت: در حال حاضر با استاني شدن اين نرم افزار علاوه بر كاهش مغايرت ها، افزايش دقت، صحت عمليات، امكان كنترل اطلاعات محاسباتي مربوط به هر شهر و ... نيز فراهم مي شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 795
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge