امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

27 تن گوشت قرمز در میناب توزیع می شود

میناب نیوز:رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میناب از خرید پنج تن گوشت قرمز گرم و 22 تن گوشت منجمد برای توزیع در راستای تأمین اقلام مورد نیاز مردم این شهرستان در ایام عید خبر داد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از ایرنا، عبدالرضا پیرویمنش، درنشست ستاد مهمانان نوروزی افزود: درراستای تأمین اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید زمینه ورود این اقلام فراهم شده كه تا پایان هفته جاری وارد میناب می شود.

وی افزود: در راستای تسهیل سفر مهمانان نوروزی تمام واحدهای خدماتی سطح شهر به ویژه نانواییها به صورت كشیك خدماتدهی میكنند.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میناب با اشاره به اینكه بازرسی بازار از ابتدای بهمنماه آغاز شده، اظهار داشت: برخی واحدهای صنفی متخلف نیز پس از طی روند قانونی پلمپ شدند.

وی بیان داشت: با توجه به اینكه رسیدگی به تخلفات نانواییها از حوزه تعزیرات آرد و نان فرمانداریها خارج شدند و همانند سایر واحدهای صنفی با آنها برخورد میشود، اظهار داشت : دو واحد نانوایی سطح شهر به علت كمفروشی و گرانفروشی تعطیل و پلمپ شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میناب ادامه داد: با توجه به وجود بیش از سه هزار و 800 واحد صنفی پروانهدار، كار بازرسی از این واحدها سخت و دشوار است و میطلبد كه سایر دستگاهها نیز با ماموران این اداره در این زمینه تعامل و همكاری داشته باشند.

وی افزود: بخشداران در بخشها و روستاها باید در زمینه معرفی واحدهای صنفی متخلف همكاری لازم را داشته باشند.

این مسوول همچنین از برپایی نمایشگاه بهاره در میناب خبر داد و افزود: این نمایشگاه در چهارم اسفندماه در بلوار ساحلی برپا و در آن اقلامی نظیر كیف و كفش، مواد پروتئینی، حبوبات و خشكبار و شیرینیجات به فروش می رسد.

پیرویمنش ادامه داد: در نمایشگاه بهاره 150 غرفه پیشبینی شده و به مدت 10 روز دایر است.

این مسئول اضافه كرد: با هدف كنترل قیمتها و نظارت بر بازار طرح ویژه تجدید بازرسی از واحدهای صنفی از یكم اسفند تا پایان تعطیلات نوروز به شكل استقرار اكیپ سیار در میدان شهداء اجرا میشود.

پیرویمنش گفت: بازرسی از واحدهای صنفی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر انجام می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 804

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge