امروز: پنج شنبه 06 ارديبهشت 1403 برابر با 25 آوریل 2024

کاندید مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان در هرمزگان

میناب نیوز:سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در جلسه معرفی فهرست کاندیداها: هدف جبهه متحد اصولگرایان تشکیل مجلسی ولایی وکارآمد است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از صبح ساحل، در حوزه انتخابیه ، بندرعباس ، قشم، حاجی آباد ، ابوموسی و خمیر، آقایان محمد آشوری و منصور آرامی دارای بالاترین آراء بودند و مابقی کاندیداها با اختلاف اندکی با یکدیگر فاصله داشتند که در این راستا جبهه متحد اصولگرایان کاندید سومی معرفی نکرده و انتخاب را بر عهده مردم گذاشته است.

بر اساس این نظرسنجی در حوزه انتخابیه میناب، رودان، سیریک، بشاگرد و جاسک، اختلاف معنی داری بین آراء عبدالکریم هاشمی با سایر کاندیداها بود که وی در حوزه شرق استان کاندید مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان است.

دبیر اجرایی و سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان هرمزگان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف این جبهه گفت: با توجه به رهنمودهای مقام عظمای ولایت، آرمان ها و توصیه های ایشان ،به خصوص منشور سیاسی- الهی وصیت نامه امام (ره) هدف این جبهه آگاهی بخشی و بصیرت بخشی در جهت تشکیل مجلسی کارآمد و ولایی است.

پرویز سالاری اظهارداشت: کار جبهه متحد اصولگرایان مبتنی بر الگوی مدیریتی رهبر کبیر انقلاب که شاخصه اصلی آن عمود خیمه نظام یعنی همان ولایت فقیه است می باشد،یعنی اینکه در مدل حکومت حضرت امام(ره) در جمهوری اسلامی ولایت فقیه متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست، بلکه احزاب و گروههایی که در چارچوب این مدل حکومتی حرکت می کنند سعی دارند رهنمودهای ولایت فقیه را به منصه ظهور بگذارند.

وی ادامه داد: در این مدل حکومت دو رکن اساسی ،اسلامیت و دیگری جمهوریت وجود دارد که بروز و ظهور جمهوریت در آرای مردم به شمار می رود و در این راستا این مردم هستند که انتخاب می کنند و احزاب و گروه ها فقط کاندیداها را معرفی کرده ، به آگاهی و بصیرت بخشی می پردازند.

کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان چگونه انتخاب شدند؟ سالاری در خصوص چگونگی انتخاب کاندیداهای این جبهه بیان کرد: برای یک کاندیدا شرط اسلامیت لازم ولی شرط کافی جمهوریت است که در این راستا از بین کاندیداهای منتسب به جبهه اصولگرایان توسط شورای نگهبان مورد تائید قرار گرفتند و بر اساس عقلانیت سعی شده اصولگرایانی انتخاب شوند که دارای بالاترین اقبال عمومی باشند و پس از سه مرحله نظرسنجی انجام شده توسط یک موسسه علمی گزینه های مورد نظر انتخاب شده است.

دبیر اجرایی و سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان هرمزگان با بیان اینکه بررسی های چند ماهه در زمینه انتخاب افرادانجام شده، افزود: براساس این نظرسنجی ها، در حوزه انتخابیه ، بندرعباس ، قشم، حاجی آباد ، ابوموسی و خمیر، آقایان محمد آشوری و منصور آرامی دارای بالاترین آراء بودند و مابقی کاندیداها با اختلاف اندکی با یکدیگر فاصله داشتند که در این راستا جبهه متحد اصولگرایان کاندید سومی معرفی نکرده و انتخاب را بر عهده مردم گذاشته است.

سالاری ابراز داشت: بر اساس این نظرسنجی در حوزه انتخابیه میناب، رودان، سیریک، بشاگرد و جاسک، اختلاف معنی داری بین آراء عبدالکریم هاشمی با سایر کاندیداها بود که وی در حوزه شرق استان کاندید مورد نظر جبهه متحد اصولگرایان هست.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه غرب استان که شامل لنگه، بستک و پارسیان با توجه به اینکه کاندیداها منسوب به جبهه متحد اصولگرایان می باشند لذا ما برای حفظ وحدت ،همدلی و مشارکت گسترده مردم در این حوزه کاندیدی معرفی نکردیم.

خطوط قرمز جبهه متحد اصولگرایان سالاری با اشاره به خطوط قرمز جبهه متحد اصولگرایان گفت: اولین خط قرمز جریان اصولگرایی رعایت منشور اصولگرایی است به گونه ایی که بر اساس این منشور ، حرکت ایجابی و اثباتی باید باشدو دیگران را تخریب نکنیم. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده اند: "کارمجلس ریل گذاری و قانون گذاری است"، تاکید کرد:براین اساس باید مجلسی تشکیل شود که آگاه به مسائل و مشکلات مردم ، کارآمد و از قوم گرایی ، قبیله گرایی و باندبازی پرهیز کند.

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایی در این باره ادامه داد: خط قرمز بعدی جبهه متحد اصولگرایان این است که کاندیداها برای اخذ آراء وعده و وعیدهای بی جا به مردم ندهند زیرا این امر سطح توقعات و مطالبات مردم را بالا می بردو همچنین نباید جمع کردن رای به قیمت تضعیف دولت های فعلی و دولت های گذشته تمام شود ویا اینکه خدمات بیش از 30 ساله نظام را زیر سوال ببرند.

نگاه همه کشورها به مشارکت مردم ایران در انتخابات است سالاری با تاکید بر اینکه هدف ما حضور حداکثری در انتخابات است اظهار داشت: کاندیداهای اصولگرا، نباید وعده هایی بدهند و صحبتهای نمایند که دشمن امیدوار شود ، زیرا انتخابات ما ارزش مهمی دارد و همه کشورهای اسلامی به خصوص کشورهایی که در آنها خیزش اسلامی صورت گرفته چشمشان به ماست تا ببینند ما چگونه عمل کرده و چند درصد مردم ایران در انتخابات شرکت می نمایند.

وی ادامه داد: البته نباید فراموش کردکه نوع و رویکرد هر انتخابات با دیگری فرق می کند مثلاً انتخابات مجلس با ریاست جمهوری ویا شوراهای اسلامی قابل قیاس نیست زیرا هر کدام جایگاه خاص خود را دارد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان هرمزگان تاکید کرد: مهمترین شاخصه ، چراغ هدایت و راهنمای جریان اصولگرا، دو نهاد اصلی که بنیان های اصلی انقلا ب هستند،یعنی جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز می باشد و کاندیداهای جبهه متحد اصولگرا مورد تائید این دو نهاد مقدس می باشند.

سالاری تصریح کرد: در بین اصولگرایان جریانات اصولگرایی مختلفی شکل گرفته وکاندیداهایی نیز از طرف این جریانات مانند جبهه پایداری معرفی شده اند که ما این جبهه پایداری و منسوبین را رقیب خود نمی دانیم این افراد هم کاندیداهای خودی هستند و تنها با آنها اختلاف سلیقه داریم و این اختلاف سلیقه نباید سبب مناقشه شود.

افراد آشنا به قوانین و مقررات باید وارد مجلس شوند دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان با بیان اینکه یک نماینده باید مسئولیت پذیر و تکلیف پذیر باشدگفت: یکی از شاخصه هایی که برای نمایندگان تعریف شده ، این است که افراد آشنا به قوانین، مقررات و به کارهایی که در خور شأن یک نماینده است اعتقاد داشته باشند زیرا کسی که به مجلس می رود نماینده مردم در خانه ملت است.

به گفته وی ملتی که در دنیا الگو ودولت جمهوری اسلامی و به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی و الگویی برای بیداری اسلامی مطرح است ، باید مجلسی داشته باشدکه تریبون استکبار نباشد.

وی خاطر نشان کرد : حرکت ما باید در جهت رضای خداوند تبارک و تعالی باشد و اگر هم به تکالیف و رسالتمان درست عمل کنیم شرمنده روح پرفتوح امام راحل و شهداء نخواهیم بود.

سالاری ابراز داشت: انقلاب با مدیریتی که مقام عظمای ولایت دارند ، از همه گردنه های صعب العبور ، عبور کرده اند و برای ما بهترین شاخص ، راهنما و هدایتگر ، ولایت مطلقه فقیه است که اگر گوش به فرمان ایشان باشیم از این مسیر نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 809
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge