امروز: پنج شنبه 30 فروردين 1403 برابر با 18 آوریل 2024

برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی در هرمزگان

میناب نیوز:معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی 15اسفند در دفتر آموزش وپژوهش استانداری هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش میناب نیوز،ساسان مبینی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی وامور بین الملل استانداری هرمزگان اظهار داشت: براساس ابلاغیه دفتر معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری به تمامی استانداری‌ها، یکی از تسهیلاتی که برای منتقلین مرکز استان به دیگر شهرستانها تعیین گردیده، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی است.

وی یادآور شد: براساس آزمون داخلی تبدیل وضعیت این کارکنان انجام می‌شود و رئیس جمهور نیز مجوزهای لازم را داده است.

وی خطر نشان کرد: شرکت در این آزمون برای افراد آزاد امکان پذیر نیست و صرفا کارکنان قراردادی دستگاه های محيط زيست، ارشاد اسلامی، استانداری، آب و فاضلاب روستایی، تعزیرات، ثبت احوال، استاندارد، دامپزشکی، شیلات، آموزش و پرورش، انتقال خون، اوقاف، جهاد، دانشگاه علوم پزشکی، دیوان عدالت اداری، گمرک، منابع طیبعی، میراث فرهنگی، تربیت بدنی، راه و ترابری، میراث فرهنگی می توانند جهت تبدیل وضعیت در آزمون ثبت نام نمایند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری هرمزگان درنحوه شمولیت ثبت نام کنندگان این آزمون بیان داشت: این آزمون صرفا برای آن دسته از کارکنان قراردادی است که از بندرعباس به هر شهرستانی (به غیر از بندرعباس و حتی بخش ها)، کارکنان قراردادی که در مناطق محروم خدمت می کنند و کسانی که از سایر شهرستانها به شهرستانهای محروم بروند شمولیت دارد.

وی اذعان کرد: محتوای سوالات عمومی هستند و طی آخرین مصوبه، شهرستانهای محروم (بشاگرد، سیریک، پارسیان، حاجی اباد، خمیر، جاسک، بستک وابوموسی) می باشند

مبینی در پایان بیان داشت: کارکنان در صورتی که شرایط احراز همان پست را داشته باشند می توانند در دستگاههای دیگر بعد از قبولی در آزمون مشغول بکار شوند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 815

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge