امروز: چهارشنبه 05 ارديبهشت 1403 برابر با 24 آوریل 2024

مشاور استاندار هرمزگان در امور معلولین تعیین می شود

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: افرادی توانمند از جامعه معلولین پیشنهاد شده اند تا با هدف پیگیری ویژه مسائل و مشکلات این جامعه، از میان آنها یک نفر به عنوان مشاور استاندار در امور معلولین منصوب گردد.

به گزارش میناب نیوزبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در دیداری با رئیس سازمان بهزیستی کشور بر پیگیری ویژه مسائل جامعه معلولین تاکید کرد و اظهار داشت: در همین راستا یک شخص توانمند از خود معلولین به عنوان مشاور استاندار در امور معلولین منصوب می شود.

وی انتصاب مشاور در امور معلولین را با هدف انتقال بهتر خواسته ها و نیاز های این جامعه به جامعه مدیریتی استان عنوان کرد و افزود: این شخص می تواند حتی در تصمیم گیری های بهتر برای جامعه معلولین بسیار مفید و موثر واقع شده و در کنار آن مصوبات مربوطه را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

عزیزی با بیان اینکه مشارکت پویای معلولین در حل مشکلات خودشان موجب تزریق حس زندگی به این جامعه می گردد ابراز داشت: باید تکاپو، تلاش و رسیدن به هدف را که موجب ایجاد حس موثر و زنده بودن می شود روانه روزمرگی معلولین کرد و انتصاب مشاور استاندار در امور معلولین نیز در مسیر ایجاد همین حس بوده است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: حضور معلولین در جوامع عمومی و فرهنگی یکی از موارد مهمی است که می تواند در روحیه آنها بسیار تاثیرگذار باشد و نباید تنها به رفع نیازهای اقتصادی و یا ابزاری این جامعه اکتفا کرد که البته آن هم بسیار مهم است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 827

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge