امروز: جمعه 31 فروردين 1403 برابر با 19 آوریل 2024

تمام زنان سرپرست خانوار هرمزگان بیمه اجتماعی می شوند

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: طبق وعده رئیس سازمان بهزیستی کشور این سازمان آمادگی دارد تا تمام زنان سرپرست خانوار هرمزگان را در چند گروه و نوبت زمانی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دهد.

به گزارش میناب نیوز،ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان به مذاکره خود با رئیس سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: طبق وعده ایشان سازمان بهزیستی آمادگی دارد تا تمام زنان سرپرست خانوار هرمزگان را در چند گروه و نوبت زمانی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دهد.

وی با بیان اینکه کمک به زنان سرپرست خانوار به عنوان قشری آسیب پذیر یک اولویت است، اضافه کرد: هر چه بیشتر به این قشر از جامعه رسیدگی کرده و یاری رسانیم در پیشگاه حق تعالی سربلندتر خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: با تحت پوشش قرار گرفتن زنان سرپرست خانوار، این جامعه می تواند پشتوانه ای را برای خود داشته باشد و ضمن استفاده از مزایای بیمه از حقوق و مزایای بازنشستگی هم بهره مند گردند.

استاندار هرمزگان در ادامه بر تقویت اورژانس اجتماعی بندرعباس تاکید کرد و بیان داشت: کار این اورژانس باید بیش ار پیش ظهور و بروز پیدا کرده که تجهیز آن می تواند در نمایان تر شدن خدمات اورژانس بسیار تاثیر گذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم جامعه بهزیستی به سمت و سویی هدایت شود که کمبودها جبران و زمینه استقلال این جامعه فراهم شود

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 829

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge