امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

آغاز طرح بازرسی از بانک های استان هرمزگان در ایام نوروز

میناب نیوز:بازرس ویژه استاندار هرمزگان گفت: در ایام نوروز که هرمزگان میزبان تعداد زیادی از مسافران است باید دستگاه های خودپرداز بانک ها به صورت شبانه روزی فعال باشند و طرح بازرسی در همین راستا از هم اکنون آغاز شده است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، علی اسدی در حاشیه بازدید از شعبات بانک های مستقر در شهرستان بندرعباس اظهار داشت: دستگاه های ملقب به خودپرداز جهت تسهیل در امورات بانکی و ارائه خدمات 24 ساعته راه اندازی شده و خرابی چند روزه آنها به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز و همچنین زمان پرداخت یارانه ها افراد بیشتری می خواهند از دستگاه خودپرداز استفاده کنند که در همین اوقات باید مواظبت و مراقبت بیشتری انجام گیرد و متصدی آن برای رفع مشکل به موقع حضور داشته باشد.

وی گفت: در راستای خدمات دهی بهتر به مردم ، بویژه در ایام نوروز طرح بازرسی از دستگاه های خودپرداز و نحوه عملکرد بانک ها از هم اکنون آغاز شده است که امروز تعدادی از این بانک ها در شهر بندرعباس مورد بازدید قرار گرفت.

بازرس ویژه استاندار ادامه داد: از تعداد شعبی که بازدید شده اکثر آنها بدون مشکل و در کمترین زمان ممکن کار خدمات رسانی را انجام می دادند که جای تقدیر دارد و تنها در معدودی از موارد نواقصاتی مشاهده شد که با تذکرات مقرر به رفع سریع آن گردید.

اسدی به عنوان نمونه به خود پردازهای بانک تجارت شعبه سرپرستی هرمزگان اشاره کرد و گفت: پس از بازرسی از این شعبه متوجه عدم فعالیت یک شبانه روزی خود پرداز ها شدیم که مسئولین بانک علت را وجود مشکل خطوط از مرکز عنوان کردند.

وی خاطر نشان کرد: رفع مشکل خوپرداز ها باید به صورت 24 ساعته و در کمترین زمان ممکن انجام شود و در صورت مشاهده عدم فعالیت در زمان طولانی، مراتب جهت اقدامات بعدی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده و همچنین در ارزشیابی دستگاه مدنظر قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بازرسی ها تنها محدود به بندرعباس نبوده و در سراسر استان و شهرستان ها توسط تیم بازرسی مشخص شده انجام می گیرد. وی ابراز داشت: با توجه به دستور استاندار هرمزگان مبنی بر بازرسی از ادارات استان این برنامه نیز در دستور کار قرار گرفته است و تمامی دستگاه های باید در ایام نوروز با قرار دادن کشیک ها، آمادگی لازم را برای ارائه خدمات داشته باشند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 859

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge