امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

هرمزگان، بهشت گردشگری ایران در فصول سرما است

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: این استان انواع جاذبه های توریستی را حتی بیش از آنچه که مورد نیاز یک جهانگرد باشد در خود جای داده که اگر آب و هوای بهاری منطقه در فصول سرما را نیز در نظر بگیریم قطعا نظیر ندارد.

به گزارش میناب نیوز، ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان به قابلیت های گردشگری این استان اشاره کرد وگفت : هرمزگان با برخورداری از انواع جاذبه های گردشگری بهشت گردشگری ایران درفصل سرد سال است.

عزیزی اضافه کرد : توسعه قابلیت های جذاب گردشگری می تواند ، ظرفیت تبدیل شدن بین المللی شدن منطقه را به لحاظ توریستی بالا ببرد که این ظرفیت موجود و قابل اجرا است.

وی گفت: این استان انواع جاذبه های توریستی را حتی بیش از آنچه که مورد نیاز یک جهانگرد باشد را درخود جای داده است که اگر آب و هوای بهاری منطقه در فصول سرما را نیز در نظر بگیریم قطعا نظیر ندارد . ب

ه گفته استاندار هرمزگان ‌با توجه به ویژگی های یاد شده شاخص های زیادی در بخش گردشگری هرمزگان وجود دارد که دیگر مناطق کشور ازداشتن تمامی این امکانات درکناریکدیگر محروم هستند.

عزیزی ادامه داد: تاريخ اين منطقه و زندگي مردمان ساكن در آن در واقع بخشي از تاريخ خليج فارس بوده و با آن پيوندي ناگسستني يافته است و آثار استعمار و چگونگی بیرون راندن استعمارگران توسط مدافعان این مرز و بوم خود تاریخی مصور و جذاب است.

وی ابراز داشت: جاذبه های گردشگری جزیره هرمز با قلعه پرتغالی ها، خاک ها و کوه هایی به رنگ های مختلف و ساحل بکر و زیبای آن هر توریستی را به سمت خود می کشاند.

وی به جزیره عجایب هفتگانه که همان قشم است اشاره کرد و افزود: این جزیره در کنار جزیره بی همتای کیش از مناطق آزادی هستند که پتانسیل های گردشگری شناخته شده و بارور شده ای را در خود جای داده اند وهر ساله میزبان تعداد کسترده ای از گردشگر و مسافر هستند.

مقام عالی استان البته تک تک شهرستان های دیگر استان هرمزگان را نیز با معماری تاریخی و بافت شهری خاص دارای جاذبه هایی ویژه خود عنوان کرد و تصریح کرد: هرمزگان ازجنوبی ترین استان های کشور است که علاوه بر ویژگی های طبیعی ،‌جغرافیایی ، استراتژیک ، ومنابع سرشار زیرزمینی ودریایی دارای گذشته های دورفرهنگی درخشان است

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 872
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge