امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

رضایت ارباب رجوع یکی از اهداف اصلی استانداری هرمزگان است

میناب نیوز:معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: در نظام اداری و اجرائی کشور رضایت مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاههای دولتی یکی از شاخصهای اصلی سنجش کارآمدی و توسعه نظام تلقی می گرد و رضایت ارباب رجوع یکی از اهداف اصلی استانداری است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل استانداری هرمزگان، ساسان مبینی در جلسه طرح تکریم ارباب رجوع بیان داشت: اهم سیاستهای اجرایی و اهداف مورد این نشست انتظار ارتقاء و حفظ کرامت مردم شامل توسعه عدالت و ایجاد فرصت های برابر برای دسترسی به خدمات قابل ارائه است.

وی ادامه داد: افزایش رضایتمندی مراجعان،ایجاد روحیه نشاط و تحرک و شادابی سازمان، آگاه سازی مردم به حقوق قانونی خود و برقراری تعادل بین انتظارات مردم و امکانات و مقررات سازمانی، برخورد قاطع با پدیده مذموم فساد اداری، ارزیابی مستمر سطح رضایتمندی مردم از خدمات دولتی دیگر در همین راستا می باشد.

وی اذعان داشت: استانداری به عنوان الگو تمامی اداره ها و دستگاه حاکمیت استان باید در این طرح پیشرو، جلودار و در صدر باشد.

معاون استاندار با اشاره به نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی رضایت و کرامت، سلامت، صحت، کیفیت، سرعت، دقت، قیمت را هفت شاخص اصلی محوریت این طرح دانست و تاکید کرد: ثمره این کمیته باعث حفظ رضایت و کرامت هر چه بیشتر مردم، سلامت وصحت انجام کارها،کیفیت انجام کارها، سرعت در فرایند انجام کار، ایجاد دقت بیشتر و انجام کارها با پایین ترین قیمت ممکن می شود

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 884

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge