امروز: سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 برابر با 23 آوریل 2024

واژه تعطیلات نوروزی، برای مدیران هرمزگان معنایی ندارد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: در ایام نوروز که ورود میلیونی مسافران به استان را به همراه دارد حجم کار نیز به نسبت سنگین تر شده و همه با هماهنگی بی نظیری کار خود را انجام می دهند که در این شرایط واژه تعطیلات نوروزی برای مسئولین استان که در واقع خادمین مردم هستند معنا و مفهومی ندارد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی استان تاکید کرد: تعطیلات نوروزی برای مسئولان هرمزگان معنا ندارد و حجم کار در این ایام بیشتر از روزهای عادی است.

استاندار هرمزگان گفت: شروع کار تمامی مسئولان استان است و با ورود مسافران نوروزی به استان حجم کار بالا می رود و واژه تعطیلات برای مسئولین استان معنا و مفهومی ندارد.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیلات نوروزی با روحیه و اعتقاد و برنامه ریزی و نظم خاصی رسیدگی به برنامه های نوروزی را دنبال می کند ابراز داشت: حضور میلیونی مسافران در ایام نوروز در استان نیاز به همدلی و وحدت تمامی دستگاههای اجرایی استان را دارد که تا کنون دستاوردهای این همدلی دیده شده است.

عزیزی کارگروهی که در آغاز سال در استان شکل گرفته است را یکی از تمرین های اساسی ومهم برای سالهای آتی عنوان کرد و یاداور شد: ماحصل یک کار خوب و گروهی را می توان برای تمام بخش ها و ظرفیت های دیگر استان در طی سال به کار گرفت و از این ظرفیت و پتانسیل جهت حرکت های بعدی استفاده کرد.

وی خواستار ارائه عملکرد روزانه کمیته های نوروزی استان شد و افزود: تا پایان سفرهای نوروزی با ارائه یک جلسه در روز و ارائه گزارش آن، لحظه ای بودن این کمیته ها در ستاد احساس شود و ارسال عملکرد به ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با رویکرد فعال و مستمر ادامه یابد.

مقام عالی استان همچنین خواستار ارائه عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای استان به ستاد تسهیلات دائمی کشور شد و اظهار داشت: مدیران استانی نارسایی و کمبودهای کمیته ها را با گذاشتن معاونان و جانشینان خود که دارای مسئولیت و جوابگو مردم هستند مرتفع کنند.

وی ابرازداشت: اطلاع رسانی در ستاد تسهیلات و ستاد اطلاع رسانی که در ورودیهای شهر مستقر شده انداز وظایف سنگینی است که باید به نحو احسن انجام شود و ایجاد رادیو مسافر و پیک های اطلاع رسانی کمک های مطلوبی در این امر می کند.

استاندار هرمزگان با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در استان تاکید کرد: هدف مسافران فقط خرید از بازار نیست وآشنا کردن آنان با فرهنگ هرمزگان در چارچوب اعتقادات، اصول وارزشهاو مناطق جذاب ودیدنی استان رسالتی است که بر عهده تمام مسئولان استانی است وی خواستار هماهنگی همه دستگاههای اجرایی با ستاد حوادث استان شد و گفت: اعلام شرایط جوی لحظه به لحظه وپیش بینی هایی که در این زمینه شده است جلوگیری از هرگونه حوادث تلخ را به دنبال دارد

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 901
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge