امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 20 آوریل 2024

آیت الله نعیم آبادی:از توليد كنندگان داخلي حمايت كنيد

میناب نیوز:نماینده ولی فقیه در هرمزگان وامام جمعه بندرعباس در خطبه های نخستین نماز جمعه بندرعباس در سال 91 بر حمایت از تولید کنندگان داخلی از سوی دولت تاکید کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرنگار ایرنا، آیت الله 'غلامعلی نعیم آبادی' ضمن تاکید بر این مساله و اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی موجب رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال واقعی در کشور خواهد شد و در این راستا دولت باید حمایت های لازم را از تولید کنندگان داخلی انجام دهد .

وی افزود: پیام نوروزی مقام معظم رهبری خطاب به دولت، تولید کنندگان و مردم بود، به گونه ای که دولت باید از تولید کنندگان داخلی با کاهش واردات کالاهای بی کیفیت حمایت کند و تولید کنندگان داخلی کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند و مردم نیز باید از کالاهای داخلی در زندگی خود استفاده کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت کالاهای داخلی، اذعان داشت: تولید و واردات کالاهای بی کیفیت خیانت بزرگی به کشور است که باید با اتخاذ تمهیدات لازم از سوی مسوولان از انجام آن پیشگیری کرد.

امام جمعه بندرعباس ضمن انتقاد از عدم خرید محصولات تولیدی کشاورزان از سوی دولت و دیگر بخشها، تصریح کرد: مهمترین نکته ای که باید در جهت تقویت کشاورزی به آن توجه شود فروش محصولات کشاورزان است چون متاسفانه بسیاری از محصولات کشاورزان از سوی دولت و دیگر بخشها خریداری نمی شود و این مسئله کشاورزان را با زیانهای بسیاری مواجه کرده است.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به عید نوروز ایرانیان و تبریک آن به تمام مردم ، اظهار داشتنوروز ایرانیان بی نظیرترین عید سال نو در تمام جهان است چون از ویژگی های خاصی همچون دید و بازدید، از بین بردن کینه ها و تحول انسان در ظاهر و باطن برخوردار است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 907
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge