امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403 برابر با 19 آوریل 2024

هيئت عالي هرمزگاني به کشور عمان سفر مي كنند

میناب نیوز:مشاور عالي استاندار گفت: هيئت عالي هرمزگاني در آينده اي نزديك به رياست استاندار هرمزگان به عمان سفر مي كنند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، علی علامه زاده در دیدار با اسحاق خلفان ابوسعیدی رئیس دفتر اقتصادی عمان در بندرعباس اذعان كرد: افرادي كه در اين هيئت استاندار هرمزگان را همراهی می کنند در سطح عالی مدیریت اقتصادي، فرهنگي، دانشگاهي، بازرگاني، صنعتي، شيلاتي و كشاورزي استان هرمزگان هستند.

وي ادامه داد: اميد داريم اين سفر در جهت افزايش علاقه مندي و گسترش ارتباطات دو سویه كشور عمان و ایران و بويژه استان هرمزگان و مسقط انجام شود. وي اظهار داشت: يكي از اهداف اين سفر مشخص كردن ظرفيت هاي سرمايه گذاري، اقتصادي و نقاط مشترك مورد توافق عمان و ايران با محورینت مسقط و بندرعباس است.

وي تاكيد كرد: از وزراتخانه هااي اقتصاد، بازرگاني، شهرداري مسقط، توريسم و گردشگري مي توانند در این سفر و همچنین حوزه استان هرمزگان حضور فعال داشته باشند.

مشاور عالي استاندار در پايان تصريح كرد: اميدواريم هيئت هرمزگاني در اين سفر بازديدي از شهركهاي صنعتي، بنادر، درياتوردي، كارخانه جات و بطور خاص خطوط کشتیرانی و دانشگاه سلطان قابوس داشته باشند.

علامه زاده هدف از این دیدار را انجام هماهنگی های لازم جهت شرکت و راهنمایی رئیس دفتر اقتصادی عمان در سفر هئیت عالی هرمزگانی به کشور عمان عنوان کرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 936
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge